جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
توزیع مواد غذایی

حوزه/ بیش از ۶۰۰ بسته غذایی و بهداشتی به همت روحانیون و اعضای گروههای جهادی، پایگاه بسیج، کانون سردار سلیمانی مسجد قبا در مهرشهر بیرجند بین نیازمندان شهرک مهرشهر توزیع شد.

حجت الاسلام سید حمید موسوی اول، مسئول کانون سردار شهید سلمیانی مسجد قبا مهرشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در روز نیمه شعبان تاکید بر همدلی مومنانه و کمک به افراد نیازمند در قالب رزمایش تهیه و توزیع مواد غذایی داشتند، گفت: خیرین و اعضای گروه جهادی مسجد قبا که تعدادی از آنها از روحانیون هستند، اقدام به جمع آوری کمک های خیرین و تهیه ۶۰۰ بسته مواد غذایی در دو مرحله و توزیع بین نیازمندان کردند.

وی با بیان اینکه تعداد ۳۱۳ بسته غذایی در عصر نیمه شعبان بین نیازمندان محله توزیع شد، گفت: همچنین ۳۰۰ بسته دو کیلویی گوشت بین نیازمندان مهرشهر در اواسط هفته قبل توزیع شد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه طلاب و جوانان مسجد هر شب در قالب یک تیم ۵ نفره اقدام به ضدعفونی مکان‌های پرتردد محله و درب منازل و مغازه ها می‌کنند، گفت: برنامه نماز جماعت هم در مسجد با کمک بچه های کانون و پایگاه، با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله لازم، هر شب برگزار می شود، در این طرح نمازگزاران باید خودشان مهر برای نماز به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مرکز نیکوکاری مسجد برای ماه مبارک رمضان هم بدنبال تهیه بسته غذایی و توزیع آن بین محرومان خواهد بود، اظهارداشت: این اقدامات در قالب طرح مواسات و لبیک به سخنان رهبری در مورد ایجاد مواسات و همدلی در جامعه است.

انتهای پیام/ ش ش ۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha