شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مهدی کبیری پور

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، حقیقتاً گام بزرگی در کاستن از آلام و مشکلات محرومان و نیازمندان جامعه به شمار می رود.

سرهنگ پاسدار مهدی کبیری‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: ان شاءالله همزمان با شروع ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری رزمایش بزرگ همدلی و کمک مؤمنانه به همت مردم، خیرین، نواحی بسیج، هیئات مذهبی و به خصوص گروه های جهادی خواهیم بود.

وی افزود: بیانات مقام معظم رهبری در جریان مقابله با کرونا، همواره چراغ راه و سرمشقی برای حرکت الهی، منسجم و قوی بوده، به طوری که پس از فرمایشات ایشان مبنی اجرای رزمایش کمک مومنانه، برنامه‌های ویژه‌ای از سوی سپاه امام علی بن ابی طاللب (ع) و نیز قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت (ع) در سه محور اصلی سلامت، معیشت و معنویت در اولویت برنامه ریزی و اجرا قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم همچنین گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و ۲۰۰ خانواده نیازمند و کم بضاعت مورد شناسایی قرار گرفته اند که انشاالله قرار است با همکاری هیئات مذهبی، بسته‌های غذای گرم افطاری و سحری در هر شب و سحر ماه مبارک رمضان، بین آنان توزیع گردد.

وی یادآور شد: علاوه بر این طرح توزیع بن کارت معیشتی ۵۰۰ هزار تومانی برای دیگر خانواده‌های نیازمند در رمضان در دستور کار است که به لطف الهی بخش قابل توجهی از اعتبار آن تامین شده و نحوه دریافت آن، به وسیله سیستم پیامکی به اطلاع خانواده‌های گروه هدف می رسد.

۳۱۳/۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha