شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حاجی زاده - سپاه استان فارس

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: سپاه از بدو تولد همواره به‌ عنوان دژِ محکم و غیرقابل نفوذ از انقلاب اسلامی دفاع کرده و همواره در هر عرصه‌ای که انقلاب اسلامی نیاز داشته پیشقدم بوده است.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به سالروز تأسیس سپاه، اظهار داشت: سپاه یک نهاد و سازمان برآمده از متن انقلاب اسلامی است که با دستور حضرت امام(ره) برای پاسداری از آرمان ها و اهداف مقدس نورانی انقلاب اسلامی در راستای دفاع از ارزش های دینی و اخلاقی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه سپاه از بدو تولد همواره به‌ عنوان دژِ محکم و غیرقابل نفوذ از انقلاب اسلامی دفاع کرده و همواره در هر عرصه‌ای که انقلاب اسلامی نیاز داشته پیشقدم بوده است، اضافه کرد: ارزش ها در سپاه با نیت حضرت امام(ره) به خوبی شکل گرفت و در عرصه های مختلف در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس ایران اسلامی تا جایی که در توان داشت، همت، تلاش و مجاهدت کرد و موجبات رشد و تعالی آرمان های انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس عنوان کرد: الحمدلله نه تنها در عرصه دفاع از انقلاب بلکه در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی و در عرصه دفاع از مملکت در طول هشت سال دفاع مقدس، در سیل و زلزله نقش ارزشمندی ایفا کرد و با اقتدار در صحنه های مختلف حضور دارد، همچنین در عرصه های بین المللی که نقش ویژه ای در دنیا به دلیل اقتدار و قدرت سپاه بر روی آن باز کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: پاسداران برای خود فرض و واجب می دانند که برای ماندن سپاه و تحقق آرمان های حضرت امام(ره) از سپاه مقتدر به خوبی دفاع و حمایت کنند تا موجبات عزت و تعالی سپاه را فراهم کنند.

حجت الاسلام حاجی زاده بیان کرد: از جمله بهترین جوانان این مرز و بوم در این نهاد انقلابی با روحیه جهادی و ایثار مشغول به انجام وظیفه هستند و سرمشق و الگوی اصلی این جوانان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و شهدای بزرگوار هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha