یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پزشکیان

حوزه/ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس، سالروز تأسیس سپاه پاسداران را به پاسداران و بسیجیان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از خانه ملت، مسعود پزشکیان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور، گفت: روز گذشته سالروز تاسیس سپاه پاسداران بود و این روز را خدمت همه عزیزان پاسدار و بسیجی تبریک عرض می‌کنیم.

وی ادامه داد: خاطر نشان می‌کنیم بر اساس تعریفی که حضرت علی(ع) از لشکر دارد در دستوری به مالک اشتر می‌فرمایند «فَالْجُنُودُ بِإِذْنِ اللهِ حُصُونُ الرَّعِیَّةِ، وَ زَیْنُ الْوُلاَةِ، وَعِزُّ الدِّینِ، وَسُبُلُ الاَْمْنِ وَلَیْسَ تَقُومُ الرَّعِیَّةُ إِلاَّ بِهِمْ» در حقیقت وجود سپاه به عنوان سنگر و دژهای محکمی است که می‌تواند رعیت را در مقابل دشمنان حفظ کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر درمجلس تأکید کرد: سپاه پاسدران باعث عزت و سربلندی دین و مردم کشور ماست و در حقیقت بدون وجود این عزیزان هیچ وقت نمی‌توانستیم روی امنیت را به خودمان ببینیم.

وی اظهار داشت: وجود این عزیزان و به خصوص سپاه پاسداران باعث شد ما در طول چهل و یکسال گذشته تمام توطئه‌هایی را که آمریکا در جامعه علیه جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی داشت شکست دهیم.

نایب رئیس مجلس گفت: این روز را به پاسداران سربلند تبریک عرض می‌کنیم این عزیزان در تمام صحنه ها، جبهه ها، کوه ها، زلزله ها، سیل ها، بیماری‌ها و سازندگی با روشنی حضور داشتند، امیدوارم قدر آن‌ها را بدانیم و خداوند همیشه لشکریان و پاسداران ما را سربلند و باعزت قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha