پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: در رزمایش مواسات که لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است، ائمه جمعه رکن رکین این حرکت عظیم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در نشست با ائمه جمعه شهرستان های استان کرمانشاه که با حضور تشکل های فرهنگی و انقلابی برگزار شد، اظهار داشت: ائمه جمعه به عنوان رئیس و مسئول رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان ها تعیین شده اند و انتظار می رود با توانمندی بالایی که دارند این حرکت بزرگ را مدیریت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تجلیل از خیّران و مردمی که پای کار هستند، افزود: این برنامه یک حرکت اصیل اسلامی است که در گذشته هم وجود داشته و باید همه ما در این موضوع حضوری فعال داشته باشیم.

آیت الله علما با استناد به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری تأکید ویژه ای روی این موضوع دارند و اساس کار ائمه جمعه کار و فعالیت فرهنگی و خدمت رسانی به مردم، خصوصاً اقشار محروم جامعه است.

وی تأکید کرد: امید می رود با اجرای دقیق این برنامه و شناسایی محرومان و مستمندان، کمک های مردم و خیّران به نحو احسن به دست اقشار آسیب پذیر برسد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: در رزمایش مواسات که لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است، ائمه جمعه رکن رکین این حرکت عظیم هستند.

گفتنی است، قبل از سخنان نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برخی از ائمه جمعه به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون نحوه اجرای طرح موصوف پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha