یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام شمس

حوزه / مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای جهاد تبیین و روشنگری در میان نسل جوان و نوجوانانی است که نه جنگ تحمیلی را دیده و نه دوران ظلم و ستم پهلوی را درک کرده‌اند، چرا که جهاد تبیین و روشنگری مانع از تحریف واقعیت‌های گذشته است.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام عباس شمس مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه امروز در نشست روشنگری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیمارستان شهید محمدی بندرلنگه برگزار شد با اشاره به کتاب نظم نوین جهانی که در سال ۱۹۹۰ منتشره شده است، اظهار داشت: بنابر این کتاب جهان غرب در مسیر تداوم استعمار و استثمار باید فکر، اخلاق و فرهنگ ملی و دینی ملت‌های تحت سلطه را در قالب جهانی سازی نابود و خرافات مدرنی چون شیطان پرستی، همجنس بازی و سایر را جایگزین کنند تا در جهالت و ضلالت غارتمان کنند.

وی افزود : جهاد تبیین، برملا کردن نقشه‌های شوم و کثیفِ دشمنان که به دروغ در قالب شعار زن، زندگی و آزادی به خُوردِ مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان داده شده، می‌باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه بیان کرد: دشمنان انقلاب و نظام بیش از ۴۰سال برنامه‌ریزی و هزینه‌های بسیار سنگینی را از جیب ملتشان برای مهار یا ریشه کنی انقلاب اسلامی در دستور کار قرار دادند اما انقلاب اسلامی هر روز مستحکم‌تر از گذشته مسیر خود را به سمت تشکیل تمدن بزرگ اسلامی درحال طی نمودن است.

حجت‌الاسلام شمس عنوان کرد: با هدایت‌گری و بصیرت افزایی رهبر معظم انقلاب تمامی تلاش‌های دشمنان این نظام جمهوری اسلامی نقش بر آب شده است.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار شدیداً در حال افول و ایران اسلامی درحال نزدیک شدن به قله است و خواب مستکبران را آشفته نموده، بنابراین امروز زمان خسته شدن نیست بلکه دوران کار، تلاش و عدم تبعیت از دشمن است، راز موفقیت و عبور از بحران‌ها نیز تبعیت از ولی فقیه زمان و نائب الامام رهبر فرزانه انقلاب است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای جهاد تبیین و روشنگری در میان نسل جوان و نوجوانانی است که نه جنگ تحمیلی را دیده و نه دوران ظلم و ستم پهلوی را درک کرده‌اند، چرا که جهاد تبیین و روشنگری مانع از تحریف واقعیت‌های گذشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha