شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آزمون خواهران

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان با بیان اینکه بصیرت افزایی راه مقابله با تبلیغات رسانه‌ای دشمن است، گفت: مبلغان باید نسبت به تبلیغات دشمنان بصیرت افزایی و روشنگری نموده و از اهداف و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت و صیانت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام ولی رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان ظهر امروز در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه ریحانة الرسول نورآباد با اشاره به اینکه خواهران مبلغه امروز رسالتی سنگین بر عهده دارند، اظهار داشت: خواهران مبلغه باید با تمام توان در راستای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی در جامعه همت خود را بکار گیرند.

وی با بیان اینکه خواهران مبلغه طرح امین در مدارس، باید در راستای بصیرت افزایی دانش آموزان رسالت تبلیغی خود را انجام دهند، افزود: روشنگری و ارتقاء بصیرت دینی سیاسی از رسالت امروز مبلغان طرح امین در مدارس است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان، با بیان اینکه بصیرت افزایی راه مقابله با تبلیغات رسانه‌ای دشمن است، گفت: مبلغان باید نسبت به تبلیغات دشمنان بصیرت افزایی و روشنگری نموده و از اهداف و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت و صیانت کنند.

حجت الاسلام رحیمی، جهاد تبیین را نیاز اصلی و کنونی جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: جهاد تبیین، رسالتی خطیر برای مبلغان و راهکاری موثر برای مقابله با تحریف و انحراف دشمنان اسلام و انقلاب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha