شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بندرلنگه

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: وظیفه دستگاه‌های فرهنگی و متوالی در رابطه با ایام فراغت نوجوانان و جوانان این است که با تهیه برنامه‌های متنوع در ایام تابستان، اوقات فراغتی همراه با آشنایی نسل جوان و نوجوان با ارزش‌های اسلامی و تفریحات سالم فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه یکشنبه در نشستی با حجت‌الاسلام عباس شمس مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرلنگه، که در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها در ایام تابستان که نیازمند توجه است، رسیدگی به اوقات فراغت دانش آموزان در محلات است.

وی افزود: وظیفه دستگاه‌های فرهنگی و متوالی در این زمینه این است که با تهیه برنامه‌های متنوع برای جوانان و نوجوانان در ایام تابستان، اوقات فراغتی همراه با آشنایی نسل جوان و نوجوان با ارزش‌های اسلامی و تفریحات سالم فراهم کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه بیان کرد: لازم است تا در تابستان سال جاری با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه، تمرکز فعالیت‌های تابستانی با محوریت مساجد سطح شهرستان برگزار شود.

در ادامه حجت‌الاسلام عباس شمس مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج و سپاه بندرلنگه نیز خاطرنشان کرد: هموار پایگاه‌های بسیج در خط مقدم در تمامی عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی حضور فعال داشته و دارند و این بار نیز اعلام آمادگی کرده‌اند که در ایام تابستان با محوریت مساجد فعالیت‌های خود را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha