یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان بیان داشت: جابجایی اولویت ها باعث فاصله گرفتن از ارزشهای دینی و ملی می شود؛ بروز برخی از ناهنجاری های اجتماعی مثل بحث پوشش و حجاب ناشی از عدم توجه به اولویت ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در دیدار رئیس مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه اظهار داشت: پاسخگویی به سوالات و شبهات موجود در ذهن آحاد جامعه خصوصاً نسل جوان باید اولویت اصلی مراکز و نهادهای فکری و فرهنگی باشد.

پاسخگویی به سوالات و شبهات باید اولویت اصلی مراکز و نهادهای فکری و فرهنگی باشد

وی با اشاره به اینکه جابجایی اولویت ها باعث فاصله گرفتن از ارزشهای دینی و ملی می شود گفت: بروز برخی از ناهنجاری های اجتماعی مثل بحث پوشش و حجاب ناشی از عدم توجه به اولویت ها است.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: بهره گیری از ظرفیت رسانه و هنر، از جمله نکاتی است که توجه به آن برای ارائه پاسخ و رساندن آن به مخاطب امری لازم می باشد.

وی همچنین فعالیت مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات و ارائه پاسخ در قالب های مختلف و متنوع را قابل ستایش و ارزنده دانست و گفت: توزیع گسترده تولیدات این مرکز خصوصاً از طریق رسانه های جمعی مثل صدا وسیما امری ضروری است.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین پورامینی گزارشی از فعالیت های مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha