دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
س

حوزه / به همت مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، همایش دو روزه جهاد تبیین و اردوی راهیان پیشرفت با حضور مسئولین دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) این استان در منطقه کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به همت مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، همایش دو روزه جهاد تبیین و اردوی راهیان پیشرفت با حضور مسئولین دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) این استان در منطقه کاشان برگزار شد.

برگزاری کارگاه‌های جهاد تبیین، بازدید از مراکز صنعتی، علمی و زیارتی از جمله بازدید از کارخانه ایران گلاب به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر کشوری، زیارت حرم حضرت علی بن باقر(ع) در مشهداردهال و حضرت محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل، از جمله برنامه‌های این همایش می‌باشد.

گفتنی است شرکت کنندگان در این اردو، امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ نیز در دوره آموزشی، تربیتی طلاب و روحانیون شاغل در نواحی مقاومت بسیج استان اصفهان که با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان، روحانیون و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات شهرداری قمصر پایتخت گل و گلاب ایران در حال برگزاری است، حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha