شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
سید احمدی میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه شرط روشنگری و تبیین حقایق در بین مردم، علم به مواضع حق است، گفت: حرکت در مسیر ولایت و رهبری، حرکت در صراط مستقیم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میر عمادی، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به این که پیامبران و انبیاء الهی به دنبال تبیین حق و مبارزه با جهالت بوده اند، گفت: در عصر غیبت رسالت روشنگری حقایق اسلام و تبیین اهداف انقلاب بر عهده علما و روحانیون است.

وی با بیان اینکه شرط روشنگری و تبیین حقایق در بین مردم، علم به مواضع حق است، خاطر نشان کرد: مبلغان و متولیان فرهنگی باید، فرهنگ مقاومت، صبر، مبارزه با فسق و فجور، تسلیم ناپذیری و سازش ناپذیری را در بین مردم نهادینه و فرهنگ سازی نمایند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه باید خطوط قرمز مورد نظر مقام معظم رهبری در جامعه تبلیغ و تبیین شود، افزود: علماء و روحانیون، ارزش های اسلام را در جامعه نهادینه و مردم را نسبت به خطر نفوذ آگاه نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با بیان اینکه حرکت در مسیر ولایت و رهبری، حرکت در صراط مستقیم است، یادآور شد: وعاظ و خطبا باید از علم، بیان و کلام خود در جهت بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مخاطبان استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نیروهای خدوم و انقلابی سپاه پاسداران با ایثار و جانفشانی، بر مواضع حق پافشاری می کنند، تصریح کرد: نمایندگی ولی فقیه در سپاه با ایجاد برنامه ریزی های منسجم و هدفمند، به بصیرت افزایی و دشمن شناسی مردم کمک می کند.

برپایه این گزارش، در این مراسم با تقدیر از زحمات و خدمات حجت الاسلام علیرضا کرمی، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان به عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان معرفی شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha