دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بانکداری اسلامی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: با ایجاد ساز وکارهای مناسب و همسو با بانکداری اسلامی می توان فشار اقتصادی بر توده اقشار کم درآمد را به حداقل رساند و زمینه تولید و خودکفایی اقتصادی را در جامعه بوجود آورد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی امروز در جمع کارکنان بانک مهر اقتصاد لرستان با تاکید بر لزوم توجه به اصول بانکداری اسلامی در کشور گفت:امروز باید این بانک که کارکنان آن از  نیروهای متدین و انقلابی کشور هستند سمبل اجرای بانکداری اسلامی و سالم باشد.

وی با بیان اینکه سلامت بانک ها،امانت داری و مردم داری باید در اصول اجرایی امورات بانکی قرار گیرد افزود:امروز باید اعتماد مردم بسوی بانکداری اسلامی ارتقا یاید و مردم بانک را امین و امانتدار خود بدانند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه به کارگیری ارکان بانکداری اسلامی در سلامت اخلاقی و مادی مردم تاثیر گذار است تصریح کرد:باید مردم بانک را پشتوانه مالی خود بدانند و در رفع مشکلات و نیازهای مادی خود بدون هیچ دغدغه ای به تسهیلات بانکداری اسلامی بیاندیشند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه مادیات و پول دو منشا اصلی وسوسه هستند افزود:باید با تقویت ایمان،دوری از گناه و ایمان خود مراقب وسوسه های شیطانی باشیم.

وی داشتن وجدان کاری را عاملی اثر گذار در مواجهه با وسوسه های شیطان دانست و خاطر نشان کرد:کارکنان و متولیان بانک ها باید مراقب امورات بانکی باشند و در این زمینه مطابق با بانکداری اسلامی حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه باید با ایجاد بانکداری اسلامی بخشی از مشکلات اقتصادی اقشار ضعیف جامعه برطرف شود افزود:با ایجاد ساز وکارهای مناسب و همسو با بانکداری اسلامی می توان فشار اقتصادی بر توده اقشار کم درآمد را به حداقل رساند و زمینه تولید و خودکفایی اقتصادی را در جامعه بوجود آورد.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha