شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: جدی‌ترین راه مقابله با دشمن در شرایط فعلی گام نهادن همه‌جانبه و فوری در میدان جهاد تبیین است و باید در این عرصه اهتمام جدی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی ظهر امروز در دیدار با مدیر و اساتید مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا، اظهار داشت: شناخت خداوند از طریق اندیشه، علم و ایمان، پایه‌های تربیت سعادتمندانه انسان را فراهم می‌کند که در این بین، علم و یقین از جایگاه بالاتری برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با تمام قوا و با همه ابزار و توانمندی خود برای ایجاد شبهات جدید در جهت انحراف جامعه و جوانان تلاش می‌کند و ما باید در جهاد تبیین آماده پاسخ به شبهات باشیم.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: به رغم توطئه‌های دشمنان، در سایه بصیرت و هوشیاری ملت، ایران اسلامی در برابر توطئه‌های استکبار ید واحد است.

وی ادامه داد: امروز بحث جهاد تبیین صرفا وظیفه یک نفر یا گروه خاصی نیست، بلکه با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، همه مسئول هستند که در این حوزه ورود کنند.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در شرایط فعلی جهاد تبیین است که باید با محوریت امیدآفرینی، ترسیم آینده درخشان انقلاب و تبیین دستاوردهای انقلاب تحقق یابد.

وی اظهار کرد: جدی‌ترین راه مقابله با دشمن در شرایط فعلی گام نهادن همه‌جانبه و فوری در میدان جهاد تبیین است و باید در این عرصه اهتمام جدّی داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: یکی از آثار جهاد تبیین این است که نشان می‌دهد حتی زمانی که تقریباً چیزی نداشتیم و نظام نوپا بود، چه خدمات ارزشمندی انجام شده و باید به نسل جوانی که آن روزها را ندیده‌اند، عملکردها را گفت تا دشمن نتواند با تصویرسازی وارونه همه چیز را برعکس جلوه دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha