پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سعید مومنی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: همه دنیا بعینه دیدند که دشمن حتی در بحث پاندمی کرونا در جهان باز هم با نگاه های سیاسی و بعض‌آلود به دنبال بهره برداری سیاسی به سود خود و علیه جمهوری اسلامی بود که خداوند این مکر دشمنان را برملا ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سعید مؤمنی صبح امروز در نشست با جمعی از معاونان حوزه علمیه کردستان، اظهار داشت: خوشبختانه بار دیگر طلاب و روحانیون در کنار برادران بسیجی و سپاهی نشان دادند که در همه برهه های حساس ملی پای کار هستند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان به خدمات این مدت طلاب در بحث مبارزه با کرونا در سطح کردستان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه علی‌رغم تعطیلی مدارس علمیه در سطح استان کردستان شاهد فعالیت های عام المنفعه طلاب و روحانیون این مدارس در بحث مبارزه با بیماری کرونا و نیز تأمین بسته های معیشتی نیازمندان بودیم که این کاری بزرگ و انسانی محسوب می شود.

حجت الاسلام مؤمنی در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: باید اذعان کرد که وضعیت موجود در کشور به بخش آموزش کشور ضربه خود را زده است و این امر را نمی توانیم منکر شویم، ولی با این وجود در برخی از مدارس علمیه همچنان شاهد تداوم آموزش به وسیله اساتید با استفاده از امکانات فضای مجازی هستیم که این حرکتی مثبت و نوین در راستای ارتقاء علمی مدارس علمیه است.

این استاد حوزوی با تأکید بر اینکه حضور طلاب تا پایان بیماری کرونا همچنان جهادی خواهد بود، گفت: خوشبختانه تشکیل گروه های خودجوش جهادی توسط طلاب در سطح کردستان تا حد زیادی از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کرده است و جالب اینکه طلاب برای تأمین مواد ضدعفونی، بسته‌های معیشتی و... خود دست به کار شده اند که این عمل کمتر از جهاد فی سبیل الله نیست.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله سیاسی کردن ویروس کرونا از سوی برخی از کشورهای متخاصم اشاره کرد و بیان داشت: همه دنیا بعینه دیدند که دشمن حتی در بحث پاندمی کرونا در جهان باز هم با نگاه های سیاسی و بعض آلود به دنبال بهره برداری سیاسی به سود خود و علیه جمهوری اسلامی بود که خداوند این مکر دشمنان دینش را برملا ساخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha