جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طرح «حلال همیشه آماده» برای کارکنان مسلمان بیمارستان ها در کانزاس سیتی

حوزه/ جامعه اسلامی کانزاس سیتی در ایام ماه مبارک رمضان پروژه ویژه ای با عنوان «حلال همیشه آماده» را ایجاد کرده و با یک تماس تلفنی از سوی کارکنان بیمارستان ها، غذای سفارشی از طرف آن ها را رایگان تحویل می دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thepitchkc، مسلمانان کانزاس سیتی در ایالت میسوری آمریکا ابتکار جدیدی برای تحویل وعده های غذایی حلال به کارکنان خدمات درمانی در ایام ماه مبارک رمضان آغاز کرده اند که به این ترتیب پرستاران و پزشکان بیمارستانی می توانند با یک تماس تلفنی، غذای حلال مورد نیازشان را به صورت رایگان سفارش دهند.

اعضای جامعه اسلامی در این زمانه بحران، و چرخه بی پایان خبرهای رسانه ای، فاصله گذاری اجتماعی و تلاش برای ایمن ماندن، باید از آغاز ۲۳ آوریل تا پایان ۲۳ می ۲۰۲۰ به ماه رمضان، ماه روزه داری قدم گذاشته و بسیاری در عجب هستند که چگونه کارمندان بیمارستانی قصد دارند وظایف شرعی خود را در کنار مراقبت از اجتماعات دیگر و رعایت اصول بهداشتی حفظ کنند.

کارکنان بخش مراقبت های بهداشتی بیمارستان ها در این ایام نمی توانند در کنار خانواده هایشان افطار کنند و به این ترتیب جامعه مسلمانان ابتکار جدید با عنوان «حلال همیشه آماده» ترتیب داده اند و با یک تماس تلفنی از سوی کارکنان بیمارستان ها، داوطلبان غذای مورد نیاز آن ها را به دست شان خواهند رساند.

کاتلین یکی از داوطلبان این پروژه می گوید: ما می خواهیم شکافی را که بیمارستان ها در کشورهای غربی برای کارکنان مسلمان و نیازهای آن ها برای مراقبت از جامعه در ایام رمضان ایجاد می کنند را پر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان ها کارهای خوبی برای کارکنان انجام می دهند و برنامه ها و رستوران های بی پایانی برای اهدای غذا برای این رزمندگان خط مقدم جنگ با ویروس کرونا وجود دارند، اما بسیاری از این رستوران ها و غذاها پیش از غروب آفتاب تعطیل می شوند و همیشه نیز حلال نیستند. و نیازهای مسلمانان روزه دار را تامین نمی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha