جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سنگاپور در ایام رمضان: روزانه ۱۵ هزار وعده غذایی برای افطار کارکنان بیمارستان

 حوزه/ ابتکار جدیدی با عنوان «هشتگ روزه داری متحد سنگاپور» از آغاز ماه مبارک رمضان، قرار است روزانه بالغ بر ۱۵ هزار وعده غذا را به دست پرسنل بیمارستانی و خانواده های آنها برساند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  straitstimes، با آغاز ماه مبارک رمضان در ۲۴ آوریل در اندونزی، قرار است روزانه بالغ بر ۱۵ هزار وعده غذایی به کارکنان بیمارستانی و خانواده های آن ها تحویل داده شود تا پزشکان و پرستاران روزه دار نیز بتوانند با خیال آسوده در این کشور افطار کنند.

 این غذاها  به ۱۰ بیمارستان و ۲۰ مرکز اجتماعی در سراسر سنگاپور تحویل داده می شود.

این اقدام بخشی از ابتکار جدید با عنوان «هشتگ روزه داری متحد سنگاپور» است  و هدف آن نشان دادن همبستگی و قدردانی از کسانی است که در خط مقدم نبرد با ویروس کرونا قرار دارند. خانواده های نیازمند نیز قرار است در فهرست دریافت وعده های غذایی قرار بگیرند.

عیسی مسعود ، مدیر اجرایی شورای دینی اسلامی سنگاپور گفت: کمک رسانی در افطار روزه دار عملی ستودنی در میان مسلمانان است و هر ساله در ایام رمضان مبالغی به مساجد اهدا می شود تا سفره های افطاری پهن کنند.

وی افزود:  حتی اگر مساجد ما در ماه رمضان بسته باشند ، شورا و مساجد ما متعهد هستند که بخشی از این ابتکار معنادار را هم به منظور نشان دادن همبستگی با کارکنان بیمارستانی و هم به منظور کمک به افراد آسیب دیده در بحران کرونا ادامه دهند.

این طرح همچنین قصد دارد مبلغ ۲.۵ میلیون دلار را برای حمایت از مشاغل محلی و کارکنان مراقبت های بهداشتی جمع آوری کند. این پول توسط اتاق تجارت و صنایع مالزی سنگاپور پرداخت می شود و بخشی از آن نیز صرف هزینه تحویل موادغذایی به خانواد های آسیب دیده از بحران کروها خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha