سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ابتکار عمل غذاخوری های حلال مالزی در تحویل غذا در ایام ماه رمضان

حوزه/ شرکت «فود پاندا» و شرکت بین المللی حلال پنانگ پروژه ای با عنوان «بازار رمضان» راه اندازی کرده و در شرایط بحران "کرونا" غذا  را به درب منازل مردم روزه دار تحویل می دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از bharian، دو شرکت اسلامی در مالزی، برای زنده نگه داشتن بازار اسلام و حلال در ایام رمضان امسال، دست به همکاری زده و در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا مردم به رستوران ها و غذاخوری ها مراجعه نمی کنند، این دو شرکت قصد دارند، غذاها را درب منازل مردم تحویل دهند.

شرکت «فود پاندا» و شرکت بین المللی حلال پنانگ پروژه ای با عنوان «بازار رمضان» راه اندازی کرده اند.

 این همکاری به مردم کمک می کند که در ایام ماه رمضان بتوانند غذای مورد علاقه حلال را سفارش داده و صاحبان مشاغل حلال نیز پا برجا باقی بمانند.

 عبدالحلیم حسین مدیر شرکت بین المللی پنانگ حلال گفت که این مشارکت با هدف فعال کردن مشاغل برای ادامه راه حل های دیجیتالی به مصرف کنندگان آغاز شده است.

 وی در بیانیه ای در این رابطه اعلام کرد: همکاری با شرکت های تأمین کننده و با تجربه تحویل غذایی بالا مانند فودپاندا برای ارتقاء سبک زندگی طیبان، شیوه حلال و پاک، ایمن، با کیفیت و سالم در جامعه است.

 در این میان مدیر شرکت فود پاندا در مالزی نیز گفت: این شرکت ممنون می شود تا برای سهولت کار تجارت حلال با شرکت های مختلف همکاری داشته باشد.

وی گفت: این یک زمانه دشوار برای کشور است ، اما با همکاری مشترک ، من معتقدم که می توانیم بر این چالش غلبه کنیم و از همیشه قوی تر شویم.

این مقام خاطرنشان کرد: مشارکت  در پروژه بازار ماه مرضان بین فودپاندا  و شرکت بین المللی پنانگ از آغاز ماه رمضان آغاز شده و مشتریان می توانند به وبسایت رفته و از فروشنگان مختلف محلی غذاهای مورد نیازشان را سفارش دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha