جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رزمایش کمک مؤمنانه

حوزه/رئیس مجمع جهادگران استان قم از برنامه‌ریزی ویژه گروه‌های جهادی برای رزمایش کمک مؤمنانه در قم خبر داد و گفت: اوج کارگروه‌های جهادی در این زمینه ولادت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه مبارک رمضان خواهد بود.

حمیدرضا طلوعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه به نیازمندان جامعه در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در طی دو ماه گذشته که جهادگران مشغول خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و شهروندان هستند، همواره یکی از موضوعات مدنظر گروه‌ها تهیه و توزیع بسته‌های ارزاق و معیشتی بین خانواده‌های نیازمند بوده است.

وی ادامه داد: بااین‌وجود فرمایشات مقام معظم رهبری و اشاره مستقیم ایشان بر روی موضوع کمک مؤمنانه به افراد نیازمند وظیفه‌ای ما در این زمینه سنگین‌تر کرد و موجب شد تمرکز بیشتری روی این موضوع داشته باشیم.

طلوعی افزود: برنامه‌ریزی‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته تا بتوانیم بیشترین کمک‌ها را به نیازمندان واقعی اختصاص بدهیم.

وی تصریح کرد: در این زمینه با همکاری قرارگاه کریمه اهل‌بیت (ع) در نظر داریم که خانواده‌هایی که سازمان‌هایی که بهزیستی و کمیته امداد در ماه مبارک رمضان مورد پوشش حمایتی خودشان قرار می‌دهند را احصاء کرده و به خانواده‌های نیازمندی که در این لیست قرار ندارند را نیز پوشش دهیم.

رئیس مجمع جهادگران استان قم خاطرنشان کرد: اوج کارگروه‌های جهادی در این زمینه ولادت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه مبارک رمضان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha