پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسناتی

حوزه/ در امتحانات گسترده و عمومی شبیه به امتحان ویروس کرونا مشخص می‌شود که انسان‌ها چقدر رشد یافته‌اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد، عصر چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ نشست خبری با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی امام جمعه نجف‌آباد و اصحاب رسانه شهرستان نجف‌آباد در دفتر امام جمعه شهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسناتی با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان، گفت: امیدواریم این ابتلا به ویروس منحوس کرونا ما را از درک شب قدر باز ندارد و ان شاءالله در شب قدر امسال ظهور حجت خدا، عزت، شکوه، عظمت، علم، پاکی و ... برای بشریت رقم بخورد.

امام جمعه نجف‌آباد با اشاره به آیه «وَ َنَبْلُوکُمْ بِالشَّرِّ وَالْخَیرِ فِتْنَةً؛ تمام شما را با بدی‌ها و خوبی‌ها امتحان می‌کنیم»، خاطرنشان کرد: امتحانات الهی باعث می شود که انسان‌ها مرتبه و درجه پیدا کنند و ما همیشه با بدی‌ها و خوبی‌ها، شادی‌ها و غم‌ها، دارایی‌ها و نداری‌ها در حال امتحان شدن هستیم، در امتحانات گسترده و عمومی شبیه به امتحان ویروس کرونا مشخص می شود که انسان‌ها چقدر رشد یافته‌اند.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از علت‌های وقوع پدیده‌ای مانند همه گیر شدن کرونا می تواند این باشد که انسان‌ها دارایی‌ها و کمبودهای خود را متوجه شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسناتی با اشاره به ستاد مردمی اجرای طرح مواسات در نجف‌آباد، گفت: فعالیت‌های این ستاد با ورود اشخاص حقیقی و حقوقی و به جهت افزایش همدلی و هم افزایی ائمه جمعه سطح شهرستان، مؤسسات خیریه، خیرین، بسیج و ائمه جماعات مساجد، فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی در ادامه تأکید کرد: تشکیل این ستاد «کمک مؤمنانه» به معنای این نیست که کسی وظیفه ندارد به دیگری کمک کند، بلکه به این معناست که همه با هم باید به صورت هدفمند و هماهنگ به فعالیت‌ها و وظیفه‌های خود با جدیتی بیشتر از قبل بپردازیم.

مدیر حوزه علمیه نجف‌آباد با اشاره به افطاری‌های متداول در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: افطاری‌های ماه مبارک رمضان را جهت دهی کنیم و آبرومندانه به بستگان و همسایه‌های خود تقدیم کنیم. امکانات باید کریمانه و با عزت و احترام جمع‌آوری شوند و در اعطای به نیازمندان به صورت کریمانه تر به‌ دست نیازمندان واقعی رسانده شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha