شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام شکریان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که شیوع ویروس کرونا در سطح جهان ناکارآمدی فرهنگ و تمدن غرب را به نمایش گذاشت، گفت: در این میان فرهنگ ناب اسلامی که نمونه آن را در ایران اسلامی می بینیم در این ایام همچون ستاره ای در دنیا می درخشد.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، با اشاره طرح کمک مؤمنانه که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شد، گفت: اجرای این طرح در شرایطی که بخشی از مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، راهکار بسیار ارزشمندی در جهت کاهش آلام و مشکلات آنها است.

وی با بیان این که کمک به همنوع و دستگیری از محرومان در شرایط سخت امروز جامعه امری ضروری و خداپسندانه است، افزود: ملت بزرگ ایران با سابقه ارزشمندی که در انجام امور خیر و خداپسندانه داشتند به طور حتم در این طرح نیز خوش خواهند درخشید.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه بسیاری از مشاغل به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی مواجه شدند که این مسأله فشارهایی را به مردم وارد کرده است، خاطرنشان کرد: حمایت از افرادی که در این مقطع کنونی با مشکلاتی مواجه هستند یک تکلیف شرعی و انسانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در طول بیش از چهل سال اخیر همواره در حوادث سخت یاری‌گر هم بودند، تصریح کرد: باید در این شرایط خاص نیز افراد متمول و خیران نیک اندیش با کمک به افراد مستمند و ضعیف باقیات و صالحاتی از خود بر جای بگذارند.

حجت الاسلام شکریان با تأکید بر این که به طور حتم دستگیری از محرومان و مستضعفان با پاداش دنیوی و اخروی از سوی خداوند متعال همراه خواهد بود، خاطرنشان کرد: باید اجرای طرح کمک مؤمنانه در این ایام با قدرت و بهره گیری از همه ظرفیت های مردمی در کشور اجرایی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران، ملت بزرگ ایران را مردمی نوع دوست و نیکوکار معرفی کرد و بیان داشت: این مردم همواره با وحدت و همبستگی مشکلات را پشت سر گذاشتند و در برابر فشارها ایستاده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به وضعیت این روزهای کشورهای مدعی تمدن در غرب اشاره کرد و گفت: در حالی که ملت بزرگ ایران با بهره گیری از فرهنگ دینی برای مقابله با ویروس کرونا یاری‌گر هم هستند، اما در دنیای غرب مردم برای تهیه مایحتاج اولیه زندگی با هم دعوا می کنند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که فرهنگ و تمدن غربی در این روزهای کرونایی به وضوح نمایش داده شد، خاطرنشان کرد: اما آن چیزی که در ایران اسلامی و در سایه وحدت و همبستگی مردم و مسئولان در مقابله با کرونا و کمک به یکدیگر دیدیم محصول فرهنگ و تمدن اصیل دینی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که شیوع ویروس کرونا در سطح جهان ناکارآمدی فرهنگ و تمدن غرب را به نمایش گذاشت، تصریح کرد: در این میان فرهنگ ناب اسلامی که نمونه آن را در ایران اسلامی می بینیم در این ایام همچون ستاره ای در دنیا می‌درخشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha