جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار فرماندهان ارتش خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: درست است که به‌واسطه بیماری کرونا همه نگران و ناراحت هستیم و اقتصاد و کارهای اجتماعی ما کمرنگ شده است؛ اما این ویروس در عین حال تلنگری برای بشر بود تا به‌ سوی حق‌تعالی بازگردد و بداند دست خداوند بالا و فوق همه دست‌ها و قدرت‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار با فرماندهان و نیروهای ارتش استان خراسان شمالی که به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از نقش و فداکاری‌های ارتش در حفاظت و حراست از کشور و انقلاب و نظام تجلیل کرد.

امام‌جمعه بجنورد در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری چندین بار فرمودند ما باید ایران قوی داشته باشیم تا بمانیم؛ زیرا هر کس ضعیف باشد آمال قدرت‌ها و هوی و هوس‌های مستکبران قرار می‌گیرد؛ از این‌ رو باید قدرتمند بشویم تا از دستاوردهای انقلاب خود به زیبایی دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح قدرتمند افتخار انقلاب و نظام هستند، افزود: میدان‌های افتخارآفرینی ارتشیان در انقلاب و دفاع مقدس بسیار گسترده است که این میدان‌ها باید حفظ شده و به نسل جدید منتقل شود تا برای انقلاب کادرسازی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: بسیاری از نفوذی‌ها و منافقان اول انقلاب پیشنهاد می‌دادند که ارتش منحل شود؛ ولی امام با حکمت و حزم و دوربینی که داشت در مقابل این پیشنهادهای نفوذی ایستادگی کرد؛ زیرا می‌دانست ارتش می‌تواند نقش ویژه‌ای در انقلاب و نظام اسلامی داشته باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اظهار داشت: امروز یکی از بازوهای توانمند نظام اسلامی ارتش است که در هوا و دریا و زمین از کشور حفاظت می‌کند؛ به‌گونه‌ای که ملت ما با نیروهای قدرتمند نظامی و امنیتی خود آرامش ویژه‌ای را احساس می‌کند.

وی با بیان اینکه پایمردی رزمندگان اسلام، انقلاب را تثبیت کرده است، خاطرنشان کرد: امروز دارای انقلابی بزرگ و پخته هستیم که دشمن‌شناس و دوست شناس بوده و از سوی دیگر در منطقه به‌عنوان جبهه مقاومت، ارتش ۲۰ میلیونی موردنظر امام راحل را ایجاد کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به هجمه تبلیغی و فرهنگی دشمن علیه نظام و ایران اسلامی، اظهار کرد: ارتش‌هراسی، سپاه‌هراسی و ایران‌هراسی یک معنا دارد و آن هراس دشمنان از قدرت و اقتدار ایران اسلامی است.

وی افزود: دشمنان می‌توانند کشورهای ضعیف را مورد تاخت‌وتاز قرار داده و منابع آنها را به غارت ببرند؛ اما وقتی یک کشور و ملت قوی بود مجالی برای تاختن دشمنان و بدخواهان نیست.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تداوم شیوع بیماری کرونا در دنیا و ایران، اظهار کرد: باید تلنگرها و تذکرهای لازم را از شیوع بیماری کرونا بگیریم.

وی افزود: یکی از درس‌های کرونا این است که ابرقدرت دنیا تنها خداوند است؛ زیرا دیدیم این همه علم و ادعای کشورهای مدعی دنیا نتوانست در برابر این ویروس کاری بکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: درست است که به‌واسطه بیماری کرونا همه نگران و ناراحت هستیم و اقتصاد و کارهای اجتماعی ما کمرنگ شده است؛ اما این ویروس در عین حال تلنگری برای بشر بود تا به‌سوی حق‌تعالی بازگردند و بدانند دست خداوند بالا و فوق همه دست‌ها و قدرت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha