پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کتاب

حوزه/ کتاب «ویروس کرونا و پرسش‌ها و نگرانی‌های من» به همت نشر افق به صورت رایگان منتشر شد.

به گزارش  خبرگزاری حوزه، کتاب «ویروس کرونا و پرسش‌ها و نگرانی‌های من» نوشته الیزابت جِنِر، کِیت ویلسون و نیا رابرتس و با تصویرگری اَکسِل شِفلِر و ترجمه ثمین نبی‌پور به همت نشر افق منتشر شد.

بر هم‌ خوردن روال عادی زندگی باعث عدم‌ امنیت و آشفتگی ذهنی کودکان می‌شود و در ماه‌های اخیر، ویروس کرونا زندگی بچه‌های جهان را دگرگون کرده است. در این وضعیت، اگر والدین نتوانند دغدغه‌های ذهنی فرزندانشان را تشخیص دهند و پاسخگویی مناسب نداشته باشند، کودکان در تنظیم هیجان و سازگاری با بحران دچار مشکل خواهند شد. والدین می‌توانند با گسترش دایره‌ شناختی خودشان و انتقال درست اطلاعات به کودکان گذر از این بحران را ساده‌تر کنند. نشر افق با ترجمه و انتشار رایگان این کتاب به کمک والدین آمده است.

شاید این روزها کلمه‌های جدیدی به گوشتان خورده باشد و شنیده باشید که مردم درباره موضوع جدیدی حرف می‌زنند یا در اخبار از آن صحبت می‌شود. به خاطر همین موضوع جدید است که مدرسه نمی‌روید و مثل قبل نمی‌توانید به بیرون بروید یا دوست‌هایتان را ببینید. شاید تقصیر همین اتفاق است که بزرگ‌تر یا بزرگ‌ترهایی که از شما مراقبت می‌کنند، مدتی است در خانه مانده‌اند و آن موضوع جدید ویروس کروناست.

اکسل شفلر، تصویرگر کتاب «گروفالو»، که جزء کتاب‌های محبوب کودکان ایرانی است، در این کتاب تلاش کرده که با شوخ‌طبعی بر ویژگی‌های مثبت زندگی در روزگار قرنطینه تأکید و لحظه‌هایی خوش‌آیند را برای مخاطبان خلق کند.

در ابتدای این کتاب آمده است: نشر نزی کراو بریتانیا این کتاب را برای پاسخ به نیاز کودکان و خانواده‌هایشان منتشر کرده است و هیچ یک از دست‌اندرکاران این محصول در ازای کارشان مبلغی دریافت نکرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha