سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله علماء در برنامه ویدئو کنفرانس با حضور ائمه جمعه سراسر استان

حوزه/ ائمه جمعه استان کرمانشاه با تمام قوا وارد میدان رزمایش «مواسات و همدلی» شده اند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در برنامه ویدئو کنفرانس با حضور ائمه جمعه سراسر استان گفت: همه ما در خدمت اسلام، نظام اسلامی و مردم عزیز هستیم، لذا باید  به این خواسته مقام معظم رهبری پاسخی در خور بدهیم.

اما جمعه کرمانشاه در ادامه افزود:  خوشبختانه در خصوص احسان، همدلی و مساوات از ابتدای شیوع ویروس کرونا ، کار های خوب و در خوری انجام شده است.

وی تصریح کرد: با قدرت و انرژی و پرچم داری ائمه محترم جمعه ، رزمایش «مساوات و همدلی» را در سراسر استان و با استفاده از منابع مردمی و حضور تشکل های مردم نهاد استمرار ببخشیم.

آیت الله علما تاکید کرد: مردم برای کمک کردن همواره در صحنه بوده اند، زیرا آن ها بر اساس فطرت خود عمل می کنند، بنابراین ائمه جمعه فعالیت های خوب و درخشان خود را استمرار ببخشند.

 در ادامه این ارتباط رسانه ای، تنی چند از ائمه جمعه استان به ارائه دیدگاه های خود پرداختند:

حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: قرارگاه مواسات و همدلی در شهرستان آغاز به کار کرده  و مقرر شده یک حساب مشترک افتتاح شود، تا لبیکی به فرمان مقام معظم رهبر ی برای کمک به اقشار آسیب پذیر باشد.

حجت الاسلام ملکی امام جمعه قصر شیرین نیز اظهار کرد: برای مقابله با ویروس کرونا  حدود ده تن ماده ضد عفونی کننده توزیع شده و دو کارگاه تولید ماسک به ظرفیت ۳ هزار و ۵۰۰ ماسک در روز راه اندازی شده است.

حجت الاسلام خاص امیری امام جمعه گیلانغرب هم گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در صحنه حضور داشته ایم و برای کمک به هم‌نوعان چند مورد قربانی را بین مردم توزیع نمو ده ایم.

حجت الاسلام اکبری امام جمعه سنقر و کلیایی طی سخنان اظهار کرد: حساب مشترک بین دستگاه های حمایتی افتتاح شده است و مقرر شد حساب های دفتری فقرا تسویه گردد.

حجت الاسلام اجرایی امام جمعه شهرستان هرسین هم گفت: نیمه شعبان تعدادی دام قربانی شد، همچنین  ۴ هزار ماسک تولید و بین مردم توزیع کرده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha