دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 896087
۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
فرجی

حوزه/ مدیرحوزه علمیه کاشان از جهادگران مسجد امام حسن مجتبی(ع) کوی شهیدان خاندایی کاشان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، شامگاه چهارشنبه بیست و هفتم فروردین با حضور در قرارگاه جهادی مسجد امام حسن مجتبی(ع) کوی شهیدان خاندایی کاشان از فعالیت جهادی و شبانه روزی امام جماعت و جوانان این مسجد در کمک به کادر درمانی و نیازمندان قدردانی کرد.

مدیر حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه مسجد امام حسن مجتبی(ع) کوی شهیدان خاندایی کاشان علیرغم واقع شدن در یک منطقه محروم، از فعال ترین مساجد این شهرستان در کمک رسانی به نیازمندان است، ابراز داشت: امام جماعت و جوانان این مسجد، علاوه بر تحت پوشش داشتن ۳۰۰ خانواده، سالیانه با کمک خیرین میلیون ها تومان در خدمت رسانی به مستمندان و فعالیت‌های جهادی هزینه می کنند.

وی با اشاره به اینکه این عزیزان با حداقل هایی که در اختیار دارند حداکثرهای خدمت را به محرومان انجام می دهند، تصریح  کرد: سؤال‌برانگیز است که بعضی از هیئت های  مذهبی این شهرستان علیرغم داشتن خیرین توانمند و امکانات بیشتر کوچکرین قدم ها را در کمک به محرومین برنمی دارند، ولی این منطقه محروم فعال تر، جدی تر و باتوان‌تر از دیگر مساجد شهرستان کاشان به صورت جهادی فعالیت های چشمگیری را انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی با شکرگزاری به درگاه خداوند متعال که با سختی هایی که پیش آمد زیبایی های خدمت رسانی مردم با تمام توان درخدمت به محرومان به منصه ظهور گذاشته شد، گفت: با شیوع ویروس کرونا در شرایط سخت مردم سرافراز کشورمان، ایثار و فداکاری خود را بدون کمک دولتمردان در معرض دید جهانیان قرار دادند.

وی، حضور جهادی جوانان مسجد مسجد امام حسن مجتبی(ع) کوی شهیدان خاندایی کاشان در تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی نیازمندان را بی نظیر دانست و گفت: فعالیت شبانه روزی جهادگران مسجد امام حسن مجتبی(ع) کوی شهیدان خاندایی کاشان ذهن خیران و عموم مردم را در کمک به نیازمندان سوق داد.

مدیر حوزه علمیه کاشان، در پایان با آرزوی موفقیت و سلامتی برای تلاشگران عرصه سلامت، گفت: برای تلاشگران عرصه سلامت کشور، خصوصا امام جماعت و جوانان انقلابی مسجد امام حسن مجتبی(ع) کوی شهیدان خاندایی کاشان از درگاه خداوند متعال سلامتی، موفقیت و سربلندی را در کمک بیشتر به محرومان مسئلت می نماییم.

بر پایه این گزارش، هیأت امنای مسجد امام حسن مجتبی(ع) خیابان شهیدان خاندایی کاشان، با شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی نماز جماعت، تصمیم به تأسیس قرارگاه جهادی بنام مبارک کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، به منظور خدمت رسانی به نیازمندان و ضدعفونی معابر عمومی گرفت.

گندزدایی و ضدعفونی معابر، توزیع ۳۰۰ بسته موادغذایی به ارزش ۳۶ میلیون تومان، توزیع بیش از ۱۹ هزار قلم کالای بهداشتی و همچنین البسه و ارزاق به مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان بین نیازمندان و محرومان از مهمترین اقدامات این پایگاه جهادی است.

گفتنی است، مسجد امام حسن مجتبی(ع) خیابان شهیدان خاندایی کاشان همچنین در راستای اجرای مطلوب و تحقق فرامین مقام معظم رهبری در سخنرانی تلویزیونی روز نیمه شعبان خطاب به ملت بزرگ ایران پیرامون کمک مؤمنانه، درحال تهیه بیش از ۱۵۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان برای توزیع بین نیازمندان درابتدای ماه مبارک رمضان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha