جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 896112
۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کمک به نیازمندان

حوزه/ در آستانه ماه مبارک رمضان برخی افراد دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی شده اند و امروز رسالت همه ما این است که بتوانیم در رفع مشکلات و نیازمندی های هموطنان گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین حجت الاسلام شجاعی، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه استان قزوین گفت: در این روزهای حساس با ماندن در خانه، به قطع زنجیره شیوع کرونا کمک کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین افزود: تنها چیزی که در این شرایط مهم است نجات جان انسان هاست و شکست بیماری کرونا در اولویت همه مسئولین و گروه های جهادی قرار دارد.

حجت الاسلام شجاعی ضمن تقدیر از تلاش های مدافعان سلامت عنوان کرد: پرستاران شجاع و ایثارگر مخلصانه  برای خدمت به مردم پای کار ایستاده اند. این قشر ما را به یاد رزمندگانی می اندازد که روزی در سنگر جبهه و جنگ و عملیات ایثار می کردند و ماسک خود را به همرزمان می دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین با اشاره به تشکیل قرارگاه مواسات مؤمنانه در استان قزوین بیان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان برخی افراد دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی شده اند و امروز رسالت همه ما این است که بتوانیم در رفع مشکلات و نیازمندی های هموطنان گام برداریم.

حجت الاسلام شجاعی ضمن خداقوت به اصحاب رسانه قزوین بیان کرد: رسانه ها خوشبختانه در موضوع کرونا وهمچنین تشویق مردم در خانه ماندن موفق عمل کردند که جای تقدیر دارد. 

انتهی پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha