شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدرسه علمیه الزهرا

حوزه/ رئیس مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) شهرستان قروه از تولید ۲۵۰ دست لباس ایزوله بیمارستانی توسط اساتید و طلاب این مدرسه علمیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، با حضور مسئولان شهرستانی و مدیر کل کمیته امداد استان کردستان، مرکز نیکوکاری الزهرا(س) حوزه علمیه خواهران قروه افتتاح شد.

در این مراسم محمد رسول شیخی زاده، مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اهمیت راه اندازی مراکز نیکوکاری، اظهار داشت: هم اکنون ۴۳ مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد که جزو نهادهای انقلابی مردمی است و هدف از ایجاد آن کمک به محرومان مناطق تحت پوشش است.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) قروه دومین مرکز بعد از کامیاران در زمینه حمایت از زنان اقشار جامعه و نیازمندان است، افزود: در آینده نزدیک فعالیت زنان تحت پوشش کمیته امداد با هدف ایجاد مددکاری اسلامی تحت پوشش این مرکز نیکوکاری قرار خواهد گرفت.

شیخی زاده به کمک های مؤمنانه مردم استان کردستان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و با بیان اینکه کمک های مردمی بی نظیر بوده است، بیان داشت: با کمک‌های مردمی ۷ آشپزخانه برای اطعام نیازمندان در سطح استان فعال است و به طور میانگین روزانه ۱۵۰۰ غذا نیز در سنندج توزیع می‌شود.

به گفته وی، تاکنون ۴۳ هزار پرس غذا و ۸ هزار جیره خشک در استان کردستان توزیع شده است که ارزش ریالی آن یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

در ادامه این مراسم، مهری رحمتی، استاد حوزه علمیه خواهران کردستان نیز با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون این مرکز ۳ هزار ماسک را تولید و در میان اقشار مختلف جامعه توزیع کرده است، اظهار داشت: با همکاری دفتر امام جمعه و نیکوکاران ۲۵۰ دست لباس ایزوله بیمارستانی به کادر درمان این شهرستان اهدا شد.

وی در ادامه افزود: به منظور ترویج سنت حسنه نیکوکاری، این مرکز برای سلامت جامعه و کاهش شیوع ویروس کرونا اقدامات جهادی مختلفی توسط طلبه‌ها و بانوان جهادگر انجام داده است.

رحمتی تصریح کرد: جدای از تولید و توزیع لباس بیمارستانی، هدایا و بسته‌های غذایی نیز توزیع شده است و همچنین ۱۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی صرف توزیع پک‌های بهداشتی در مناطق محروم قروه شده است.

رئیس حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) قروه گفت: با کمک دفتر امام جمعه، حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) قروه به صورت یک ماه در دو شیفت کاری فعالیت جهادی دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهری رحمتی US ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    0 0
    سلام علیکم درابتدای خبر اسم رئیس حوزه علمیه خواهران مهری رحمتی صحیح است لطفا اصلاح بفرمایید. بااحترام مهری رحمتی رئیس حوزه علمیه الزهرا سلام الله علیها قروه
    • سعیده پورمرادی IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      0 0
      سلام علیکم خسته نباشید بنده خیلی علاقه به ثبت نام در حوزه علمیه دارم لطفا راهنمایی بفرمائید اجرتان با امام حسین( ع)