پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ بازدید مدیر حوزه  علمیه استان کردستان از کارگاه تولید ماسک مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان از کارگاه تولید ماسک در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دراستان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر، امروز از کارگاه تولید ماسک در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه بازدید کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در این بازدید ضمن تبریک ماه رمضان به طلاب و روحانیون مشغول در این کارگاه، اظهار کرد: خوشبختانه از اولین روزهای شیوع کرونا طلاب و روحانیون استان کردستان در قالب گروه های جهادی پای کار بوده و هستند.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر بیان کرد: خوشبختانه حمایت خیرین از گروه های جهادی و نوعدوستی طلاب و روحانیون این خطه باعث شده است که امروز شاهد راه اندازی کارگاه تولید ماسک در مدرسه علمیه قروه باشیم. این کارگاه می تواند بخشی از نیازهای این شهرستان و استان در بحث ماسک را مرتفع کند.

این استاد حوزوی ادامه داد: در دیگر مدارس علمیه استان کردستان همانند مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران، مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار، مدرسه سفیران هدایت بیجار و... شاهد حضور مستمر طلاب و روحانیون در طرح ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری و عمومی هستیم.

تصاویر بازدید مدیر حوزه کردستان از کارگاه تولید ماسک مدرسه امام صادق (ع) قروه

مدیر حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: از سویی دیگر در این روزها شاهد توزیع بسته های بهداشتی و غذایی توسط مدارس علمیه در سطح استان کردستان هستیم که این حرکت را باید حرکتی جهادی و انقلابی عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر در پایان گفت: تا از بین رفتن ویروس منحوس کرونا، طلاب و روحانیون کشور و استان  کردستان در میدان مبارزه با این بیماری حضور مستمر خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha