پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
1.jpg

حوزه/ سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان قروه با مشارکت طلاب و بسیجیان برگزار شد که در مجموع سه مرحله رزمایش، ۱۵ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سومین مرحله از رزمایش کمک های مؤمنانه پیش از ظهر امروز در سالن ۹ دی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قروه برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام عابدین رستمی با بیان اینکه امروز بخش دوم از مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک های مؤمنانه برگزار شد، اظهار داشت: ما توانستیم در مجموع این ۳ مرحله در شهرستان قروه ۱۵ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی را تهیه و میان نیازمندان توزیع کنیم.

امام جمعه قروه گفت: در مرحله سوم این رزمایش در بخش اول، نیازمندان روستایی را تحت پوشش قرار دادیم که توانستیم ۲ هزار و ۱۰۰ بسته در روستاهای شهرستان توزیع نماییم و امروز هم ۲ هزار و ۳۰۰ بسته در شهرهای قروه دزج دلبران و سریش آباد توزیع می گردد. در کنار این موارد خانواده های زندانیان و برخی از مؤسسات خیریه را نیز تحت پوشش قرار دادیم.

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: این مرحله،آخرین مرحله از رزمایش کمک های مؤمنانه خواهد بود، اما قرارگاه مواسات و همدلی همچنان برقرار است و تا سرنگونی ویروس کرونا کمک های مؤمنانه به مردم ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha