جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بختیاری

حوزه/ رئیس کمیته امداد گفت: کارفرمایان با ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر از مددجویان کمیته امداد می‌توانند ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مرتضی بختیاری امروز در مراسم پویش جنبش اساتید بسیجی ایران، گفت: اقدام به موقع اساتید بسیجی کار ارزشمندی برای ایجاد اشتغال زنان سرپرست خانوار است.

وی افزود: توسعه اشتغال خانگی می‌تواند بخشی از معضل بیکاری را به خصوص برای زنان سرپرست خانوار برطرف کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خطاب به جنبش اساتید ایران گفت: این نیتی که برای اشتغال خانگی دارید بسیار مهم است و کمیته امداد هم در کنار شماست.

آقای بختیاری گفت: اگر کارفرمایان ۱۰ نفر از مددجویان کمیته امداد را مشغول به کار کنند، ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کنیم.

وی با اشاره به هفته اکرام هم گفت: شهروندان می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ به افراد یتیم در هر شهرستانی که صلاح می‌دانند، کمک کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: کمیته امداد در حال حاضر ۷۱۰ هزار و ۲۹۵ حامی فعال دارد که حدود ۲۹۴ هزار یتیم را حمایت می‌کنند و تنها در سال گذشته ۹۱۱ میلیارد تومان این خیران به افراد یتیم کمک کردند و ۲۴ هزار و ۴۳۲ یتیم داریم که برای آن‌ها به دنبال حامی هستیم.

آقای بختیاری یادآور شد: با شیوع کرونا نیز تعدادی از افراد تحت پوشش کمیته امداد شغل خود را از دست دادند، اما با کمک‌های بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بخشی از مشکلات آن‌ها را برطرف کردیم.

وی افزود: به افرادی هم که زیرپوشش کمیته امداد نیستند و به دلیل شیوع ویروس کرونا شغل خود را از دست دادند، ۱۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اکبری IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    سلام من قبلا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی بودم.والان یکسال است مستمری ام راقطع کردند ودوماه براثر کرونا بیکار شده والان هم کارگر سر فلکه هستم کمیته کجا به من کمک کرد ه