چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به ارزش کمک های جمع آوری شده گفت: در مجموع ارزش اقلام تهیه شده بیش از سه میلیارد ریال برآورد می شود و که در مقایسه با مرحله اول این رزمایش افزایش داشته است که این نشان از همت بالای خیرین و مردم و تلاش مسئولان در لبیک به ندای رهبر انقلاب و حس انسان دوستانه آنها دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز در حاشیه برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهر چغادک در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش تعداد ۷۰۰ بسته کمک معیشتی، تعداد ۱۰۰ هزار قرص نان و تعداد ۱۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به ارزش کمک های جمع آوری شده، گفت: در مجموع ارزش اقلام تهیه شده بیش از سه میلیارد ریال برآورد می شود و که در مقایسه با مرحله اول این رزمایش افزایش داشته است که این نشان از همت بالای خیرین و مردم و تلاش مسئولان در لبیک به ندای رهبر انقلاب و حس انسان دوستانه آنها دارد.

امام جمعه چغادک افزود: در این رزمایش معنوی نهادهای مختلف اعم از حوزه بسیج رمضان و پایگاه‌های تابعه بسیج، کمیته امداد، هیئت امناء و ائمه جماعات مساجد، گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری، شهرداری و شورای اسلامی و نهاد امامت جمعه مشارکت داشتند.

وی ضمن تشکر از مردم شرافتمند و نیکوکار و نهادهای مرتبط که این رزمایش معنوی و مؤمنانه را رقم زدند گفت: مرحله سوم این رزمایش همزمان با سراسر کشور در عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در مرحله اول رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه شهر چغادک، یک هزار بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha