پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ امام جمعه تبریز با مشارکت در طرح اطعام مهدوی کمیته امداد آذربایجان شرقی، گفت: طرح اطعام مهدوی کار بسیار ارزشمندی است که در آن روزانه غذای گرم پخت و بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم با مشارکت در طرح اطعام مهدوی کمیته امداد آذربایجان شرقی، گفت: طرح اطعام مهدوی کار بسیار ارزشمندی است که در آن روزانه غذای گرم پخت و بین نیازمندان توزیع می شود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه کمیته امداد یادگار ارزشمند امام(ره) است، افزود: امروز به آشپزخانه محل طبخ افطاری مددجویان آمدیم تا از طرف رهبر معظم انقلاب در این طرح سهیم باشیم.

وی گفت: مردم بعد از فرمایش رهبر انقلاب در نیمه شعبان، همدلی و کمک مؤمنانه به راه انداختند و به یاری آسیب دیدگان ناشی از کرونا شتافتند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ضمن قدردانی از مشارکت مردم در کمک به محرومان در بحران کرونا، گفت: واقعاً نمی دانم با چه زبانی باید از مردم تشکر کنیم که در همه حال حامی نیازمندان بوده اند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی افزود: این همدلی مردم یادآور حماسه های دوران دفاع مقدس در پشتیبانی از جبهه ها است و گاهی حماسه امروز مردم پررونق تر از دفاع مقدس می شود.

براساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با مشارکت در این طرح، هزینه افطاری یک روز از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان را تقبل کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha