جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مجتبی نظری

حوزه/ مسئول کمیته فرهنگی ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت آذربایجان شرقی با اشاره به این که ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت استان به هیچ ارگان و سازمانی وابسته نیست، گفت: فعالیت ستاد کاملا آتش به اختیار بوده و ماهیتی فرهنگی دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مجتبی نظری، مسئول کمیته فرهنگی ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت آذربایجان شرقی در جمع مدیران مناطق ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت استان، با تاکید بر این که وظیفه ستاد توزیع بسته نیست، ابراز داشت: ستاد نشان داد که در دوره کرونا مسجد تعطیل نیست و از روحانی مسجد گرفته تا هیئت امنا، هیئت عزاداری و پایگاه مقاومت پای کار هستند.

وی ادامه داد: در زمان تعطیلی مساجد و هیئات، تحرک در بدنه جامعه وجود داشت و مسجدی‌ها و هیئتی‌ها در حد توان برنامه داشتند.

حجت الاسلام نظری به یکی از نمونه‌های بارز رزمایش مواسات و همدلی اشاره و بیان کرد: در یکی از مناطق سنی نشین استان، اهل سنت به شیعیان و شیعیان به اهل سنت کمک جمع آوری و توزیع می‌کردند که مصداق بارز همدلی است.

وی در توصیه‌ای به مسئولان ستادهای پشتیبانی مناطق، گفت: در هنگام تحویل بسته‌ها ماسک زده و به سرعت آنرا تحویل داده و بروید و یا در مکانی قرار گذاشته و بسته را تحویل افراد موردنظر دهید به طوری که دیگران متوجه نشوند و عزت و شأن افراد حفظ شود.

حجت الاسلام نظری به کمک‌های بازاریان تبریز پرداخت و گفت: بازار تبریز هویتی دارد که این کمک‌ها هم باید در کنار دیگر کارهای خیر آنان مکتوب شود تا در تاریخ بازار تبریز ماندگار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha