پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بذرافشان

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از توزیع ۷۰ هزار بسته غذایی همزمان با شب های قدر خبر داد.

محمد بذرافشان در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش "همدلی برای ایران همدل" اظهار داشت: این مراسم همزمان با شب های قدر با حضور جمعی از خیرین و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه آغاز مراسم سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی آیت الله ربانی شیرازی خواهد بود، اضافه کرد: حسب فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و مواسات، رزمایش "همدلی برای ایران همدل" برای دست‌گیری از محرومان و نیازمندان به جریان افتاده است.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس تصریح کرد: تاکنون نیز بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در میان جامعه هدف کمیته امداد استان توزیع شده است، این درحالی است که با توجه به برنامه های صورت گرفته ۷۰ هزار بسته دیگر نیز توزیع خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷۲ آشپزخانه در سطح استان فارس نسبت به تهیه غذای گرم برای جامعه هدف در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۳۴ مرکز نیکوکاری این مسئولیت را بر عهده دارند.

بذرافشان در پایان یادآور شد: همچنین ۴۰۰ بسته غذایی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان توسط شعب بانک پاسارگاد استان فارس تهیه و به آسیب دیدگان ناشی از کرونا اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha