جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دوخت ماسک توسط طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) قروه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) قروه گفت: طلاب همگام با سایر نیروهای جهادی از آغاز شیوع ویروس کرونا به صورت آتش به اختیار در حال خدمت رسانی تبلیغی و جهادی به مردم شهرستان بوده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کردستان، خانم مهری رحمتی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) قروه بیان کرد: طلاب مدارس علمیه الزهرا(س) و مرکز تخصصی الزهرا(س) همگام با سایر نیروهای جهادی از آغاز شیوع ویروس کرونا به صورت آتش به اختیار در حال خدمت رسانی تبلیغی و جهادی به مردم شهرستان بوده اند

وی افزود: طلاب به منظور حفظ روحیه مردم و آرامش بخشیدن به افراد در تولید محتوای پیام های کوتاه، عکس نوشته، ختم صلوات و زیارت آل یس و ....در فضای مجازی نیز حضور تبلیغی مؤثر دارند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گفت: مدرسه علمیه الزهرا(س) به کارگاه تولید ماسک بهداشتی تبدیل شده و در حال حاضر روزانه ۳۰۰ ماسک بهداشتی به همت طلاب سطح ۲ و سطح ۳ تولید می‌شود.

وی افزود: ماسک های تولید شده با برچسب صلوات هدیه به امام زمان(عج) در مناطق محروم و روستاهای شهر قروه بین نیازمندان توزیع می‌شود.

خانم رحمتی ادامه داد: نظر به عدم داوطلب غسال بانو و تیمم میت از روی پوشش، با هماهنگی دفتر امام‌جمعه شهرستان قروه، تعدادی از اساتید و طلاب این مدرسه، داوطلب غسل و کفن و حنوط میت شدند و به غسل فوت شدگان کرونایی می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha