جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 895295
۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
معرفی حجت الاسلام احد عبداللهی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه لرستان

حوزه/ در مراسمی، حجت الاسلام و المسلمین احد عبداللهی به عنوان «مدیر جدید حوزه علمیه استان لرستان» معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، مراسم معارفه مدیر جدید حوزه علمیه لرستان و تکریم سرپرست سابق حوزه استان، ظهر روز شنبه ۲۳ فروردین ماه، در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت حکم آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی به عنوان «مدیر جدید حوزه علمیه استان لرستان» معرفی و از تلاش های حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی در مدت تصدی سرپرستی حوزه علمیه استان قدردانی شد.

حوزویان تا ریشه کنی کرونا در کنار مردم خواهند بود

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور طی سخنانی از طریق ویدئو کنفرانس، حوزه های علمیه را پرچمداران صیانت و گسترش باورهای دینی اخلاقی در جامعه دانست و گفت: حوزویان تمام تلاش خود را برای جذب جوانان مومن، ولایی و مستعد به حوزه های علمیه را بکار گیرند.

وی با اشاره به اینکه روحانیت در بین مردم شأن و جایگاه ویژه ای دارد، خاطر نشان کرد: در روزهای شیوع ویروس کرونا طلاب و روحانیون همگام با سایر نیروهای جهادی به یاری مردم شتافته و در این حوزه فعالیت های خوبی انجام داده اند و تا کنترل و مهار این بیماری در کنار مردم به خدمات رسانی مشغول خواهند بود.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور همچنین با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی در مدت سرپرستی حوزه علمیه لرستان، برای مدیر جدید حوزه استان آرزوی موفقیت کرد.

سابقه تاریخی حوزه لرستان

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان در این مراسم با اشاره به سابقه و قدمت دیرینه حوزه استان ، گفت: وجود عالمان دینی از جمله  آیت الله العظمی بروجردی(ره) و آیت الله کمالوند(ره) و  خدمات این بزرگان به جهان اسلام گواه این ادعا است.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه استان لرستان حوزه ای پویا و فعال است، افزود: امید می رود اساتید و مدیران مدارس با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند در راستای گسترش معارف تهذیبی و علمی در بین طلاب گام بردارند.

اعطای حکم مدیر جدید حوزه لرستان

تکریم سرپرست سابق حوزه لرستان

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha