پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد رضا سبحانی نیا

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین گفت: پرستاران و پزشکان به عنوان جهادگران عرصه سلامت جامعه نقش مهمی ایفا می کنند و باید از تلاش‌های خالصانه این عزیزان قدردانی کرد.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی نیا در حاشیه بازید از مجموعه درمانی بیمارستان بوعلی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: این روزها که ترس و نگرانی از ابتلاء به کرونا در چهره برخی از مردم موج می زند کسانی هستند که بدون هیچ چشم‌داشتی و هیچ واهمه و ترسی به مردم به ویژه بیماران خدمت می کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین با بیان این که امروز اگر چه دوران جنگ تمام شده اما عده ای به یاد دوران دفاع مقدس لباس رزم با رنگی متفاوت به تن کرده اند و در خط مقدم برای حفظ سلامت جامعه تلاش می کنند، افزود: پرستاران و پزشکان به عنوان جهادگران عرصه سلامت جامعه نقش مهمی ایفا می کنند و باید از تلاش‌های خالصانه این عزیزان قدردانی کرد.

وی ادامه داد: در زمانی که ما حتی از حضور در مراکز درمانی خودداری می کنیم آنها بخشی از شبانه‌روز را در بیمارستان ها می گذرانند و خود را در معرض این بیماری قرار می دهند تا جان مردم در معرض این بیماری قرار نگیرد.

حجت الاسلام سبحانی نیا بیان کرد: حفظ آرامش مردم و  عدم توجه به شایعات سبب می شود که با تکیه بر قدرت الهی و توان بیشتر، این ویروس منحوس را از کشور خود ریشه کن کنیم.

وی افزود: همه ما می دانیم در شرایط سختی قرار داریم و کوچکترین غفلت در این زمینه ممکن است عواقب بدی به دنبال داشته باشد، خوشبختانه مردم ما آنقدر آگاه و فهیم هستند که با رعایت نکات بهداشتی از خود و خانواده هایشان و جامعه در برابر این ویروس مراقبت خواهند کرد و به فضل الهی با همکاری یکدیگر بزودی کرونا را شکست خواهیم داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha