چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در حوزه ایجاد فرهنگ‌سازی نقش صدا و سیما و رسانه‌ها بسیار حساس و مهم است و قطعا در ادامه مسیر نیاز به کمک آنها برای فرهنگ‌سازی‌ در جامعه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، صبح امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا ضمن تقدیر از همراهی‌های مردم با مصوبات و درخواست‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، خاطرنشان کرد: همراهی مردم در طول روزهای گذشته و به ویژه ۱۳ فروردین، حاکی از فرهیختگی مردم و اعتماد آنها به ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

وی با بیان اینکه ستاد باید تمرکز خود را بر مسئله فرهنگ سازی و رعایت مسائل بهداشتی قرار دهد، ابراز داشت: در حوزه ایجاد فرهنگ سازی نقش صدا و سیما و رسانه‌ها بسیار حساس و مهم است و قطعا در ادامه مسیر نیاز به کمک آنها برای فرهنگ سازی‌ در جامعه داریم.

امام جمعه همدان با اشاره به امکان استفاده از ظرفیت طب سنتی برای درمان کرونا، خاطرنشان کرد: طب سنتی دارای تجربه هزار ساله بشر است، بنابراین ستاد مبارزه با کرونا و مراکز بهداشت، می‌توانند ادعاهای کسانی که در این زمینه وجود دارد را بررسی کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید به فکر درمان این بیماری باشیم، یادآور شد: امیدواریم خداوند ذهن پزشکان ما را برای پیدا کردن راه حل این مشکل فعال کند و توفیق خدمت به بشریت را نصیب کادر درمانی ما کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه توجه به مسائل کرونا نباید باعث شود که ما غافل از شعار سال شویم، گفت: این که با مشکل ویروس کرونا مواجه هستیم و دست و پنجه نرم می کنیم، یک موضوع مشخص است اما این نگرانی نباید توجه ما را از جهش تولید و توجه به مسائل اقتصادی برگرداند.

وی به اجرای طرح مواسات نیز اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که در این طرح باید نسبت به آن دقت داشت، جلوگیری از موازی کاری‌ها است به نوعی که در کمک به فقرا، نیازمند ایجاد قرارگاهی مرکزی برای شناسایی افراد نیازمند هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha