شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدرسه علمیه صدیقه کبری بهار

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان همدان از حضور جهادی بانوان طلبه بهار در صف مقدم مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام بسطامی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان همدان به همراه معاون بیمه و سلامت و هیئت امنا، مدیر و معاونان مدرسه علمیه بانوان صدیقه کبری(س) از قرارگاه جهادی طلاب و مبلغان در راستای همدلی برای شکست کرونا بازدید کرد.

وی اظهار کرد: از تمامی طلاب و مبلغان مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) بهار که به طور جهادی مشغول فعالیت در قرارگاه هستند تقدیر و تشکر می‌کنم چرا که این اقدام در راستای همدلی برای شکست کرونا بسیار شایسته و قابل تحسین است.

حجت‌الاسلام  بسطامی با اشاره به فعالیت های مردمی در این ایام و کمک به اقشار ضعیف در جامعه، تأکید کرد: بسیاری از افراد جامعه در این ایام که دوران سختی برای برخی اقشار محسوب می‌شود به میدان آمده‌اند و صحنه های زیبا و جلوه های شکوه انقلاب اسلامی را به منصه ظهور گذاشته اند.

طاهره نیری ثابت، مدیر مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار نیز با ابراز خرسندی از زحمات مرکز خدمات در حمایت و پشتیبانی از طلاب خواهر، خاطرنشان کرد: از هفته اول اسفند ماه ۹۸ همزمان با شیوع ویروس کرونا  قرارگاه جهادی سردار شهید سلیمانی با مشارکت طلاب، مبلغان و دانش آموختگان این حوزه و هیئت امنا و خیرین آغاز به کار کرده و تاکنون اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

وی افزود: تهیه بیش از ۴۰ هزار عدد ماسک و دستکش، ۱۵۰بسته بهداشتی، تهیه آب هویج، تهیه بسته آویشن و نبات، دوخت لباس و کیف بیمارستانی، ۳۰ بسته معیشتی از اقدامات جهادی طلاب بوده که این اقلام به بیمارستان‌های سینا، شهید بهشتی و شهید مطهری همدان برای  مدافعان سلامت و کادر درمان ارسال شده و پک‌های بهداشتی هم در مناطق حاشیه شهر توزیع می‌شود.

نیری‌ثابت با اشاره به سایر فعالیت‌های قرارگاه جهادی سردار سلیمانی حوزه بهار، تصریح کرد: تهیه آبمیوه، دمنوش آویشن و نبات برای مدافعان سلامت، انتشار پیام‌های بهداشتی در فضای مجازی حاوی نکات پیشگیرانه و خودمراقبتی و نکته‌های مثبت و انگیزشی تاکنون انجام شده است.

وی اضافه کرد: شرکت طلاب جهادی جهت تجهیز اموات کرونایی به تعداد ۶ نفر در کارگاه آموزشی و اعلام آمادگی همکاری در آرامستان، ۸ دوره ختم کل قرآن کریم، یک میلیون ختم صلوات و چندین  چله ختم زیارت عاشورا و حدیث کساء، دعای هفتم صحیفه سجادیه، دعای عهد، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع تقدیر و تشکر از کادر درمان و مدافعان سلامت،  قربانی گوسفند توسط خیرین با مشارکت طلاب و توزیع بین نیازمندان به نیت گشایش و رفع گرفتاری‌ها از جمله اقدامات جهادی مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha