جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حمید افتخاری

حوزه / امام جمعه صالح آباد گفت: امروز به آنچه نیاز داریم عملی شدن شعار سال است و نباید تحقق آن، تنها به صورت زبانی باشد؛ البته در این راستا نیازمند همدلی و همراهی همه اقشار و آحاد ملت هستیم و همه باید دست به دست هم دهند.

حجت الاسلام حمید افتخاری، امام جمعه صالح آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان، اظهار داشت: وظیفه جامعه و خصوصا مسئولان در برابر شعار سال این است که تمام تلاش‌ خود را برای عملی شدن آن انجام دهند و در این مسیر خسته نشوند.

وی افزود: امروز به آنچه نیاز داریم عملی شدن شعار سال است و نباید تحقق آن، تنها به صورت زبانی باشد؛ البته در این راستا نیازمند همدلی و همراهی همه اقشار و آحاد ملت هستیم و همه باید دست به دست هم دهند.

امام جمعه صالح آباد با بیان اینکه در چند سال گذشته دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب، مسائل اقتصادی بوده است، ابراز داشت: اصلی‌ترین محور بیانات حضرت آقا و شعار سال در سال‌های گذشته، خصوصا در دو سال اخیر، موضوع تولید و اقتصاد بوده است و این نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی تصریح کرد: جهش تولید به معنای آن است که علاوه بر تولید، باید جهش و افزایش خاصی در اقتصاد و تولید صورت گیرد و برای تحقق این موضوع، حرکت جهادی مسئولان لازم و ضروری است.

امام جمعه صالح آباد با اشاره به اهمیت جهش تولید و تقویت چرخه اقتصادی در کشور، خاطرنشان کرد: نتیجه تحقق جهش تولید و تقویت اقتصاد کشور، بی نیاز شدن از خارج از مرزها و اتکا به توان داخلی خواهد بود.

وی یادآور شد: پویایی و شکوفایی اقتصاد کشور، این پیام را برای جهانیان صادر خواهد کرد که جمهوری اسلامی ایران، با مقاومت در برابر تمامی فشارهای خارجی، توانسته است با اتکا به توان داخلی بر روی پای خود با قدرت ایستادگی کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha