پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 895438
۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
اجرای طرح نسیم انتظار در همدان

حوزه / مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف استان همدان گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شرایط موجود، امکان حضور هم استانی‌های عزیز در بقاع متبرکه نبود، بنابراین خادمان این بقاع ضمن حضور در بیمارستان سینا با دادن بسته‌های اهدایی از طرف بقاع متبرکه همدان، از مجاهدت‌های مدافعان سلامت، تشکر کردند.

رامین غلامی، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به حضور خادمان بقاع متبرکه شهر همدان در بیمارستان سینا و تقدیر از خدمات کادر پزشکی و اجرای طرح نسیم انتظار، اظهار داشت: اداره اوقاف شهرستان همدان به همراه جمعی از خدام بقاع متبرکه همدان، با حضور در بیمارستان سینا، از فعالیت‌های پرسنل این بیمارستان که محل مراقبت و نگهداری از بیماران کرونایی است، تقدیر به عمل آوردند.

وی افزود: از آنجایی که امسال به دلیل شرایط موجود، امکان حضور هم استانی‌های عزیز در بقاع متبرکه نبود، بنابراین خادمان این بقاع ضمن حضور در بیمارستان سینا با دادن بسته‌های اهدایی از طرف بقاع متبرکه همدان، از مجاهدت‌های این مدافعان سلامت، تشکر کردند.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف استان همدان با بیان اینکه همه ما قدردان زحمات کادر درمان، پزشکان و پرستاران هستیم، خاطرنشان کرد: حضور خادمان امامزادگان همدان، حال و هوای معنوی را در بیمارستان سینا حاکم کرد و به گفته پرسنل این بیمارستان نیرو و توان جدیدی به آنها منتقل شد.

وی یادآور شد: از زمان شیوع این ویروس منحوس در کشور، اداره اوقاف همدان، در نوبت های مختلف و در سراسر استان ضمن تقدیر از مجاهدت های کادر پزشکی و پرستاری، اقدام به توزیع اقلام مورد نیاز کادر درمانی کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha