چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار مهدی فرجی

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان به تشریح جزئیات رزمایش «کمک مؤمنانه» پرداخت و گفت: مجموعه سپاه در حوادث و بلایا براساس وظیفه ذاتی و ملی که دارد، ورود پیدا می کند.

سردار مهدی فرجی، جانشین جانشین سپاه انصارالحسین(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، به تشریح جزئیات رزمایش «کمک مؤمنانه» پرداخت و گفت: مجموعه سپاه در حوادث و بلایا براساس وظیفه ذاتی و ملی که دارد، ورود پیدا می کند.

وی اظهار کرد: سیاست نظام و فرمانده کل قوا این بوده که از توان و تجهیزاتی که در اختیار نیروهای مسلح است، در جهت خدمات‌دهی به مردم استقاده شود، تا بتوانیم مشکلات موجود را کمتر کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: در بحث مبارزه با کرونا همگان، از جمله مدافعان سلامت و نیروهایی که در خط مقدم هستند حضور پیدا کردند که از همگی آنان تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه مجموعه سپاه در سطح کشور ۵۴ هزار پایگاه بسیج در اختیار دارد، گفت: از اولین روزهای ورود این ویروس منحوس به کشور، سپاه و بسیج‌ نیز، در کنار مدافعان سلامت اقداماتی انجام داده‌اند و این اقدامات تا پایان وجود این ویروس ادامه خواهد داشت.

سردار فرجی خاطر نشان کرد: بسیجیان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان، اقداماتی همچون ضدعفونی، غربالگری، ایست و بازرسی و خدمات ارزشمند دیگری انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه سپاه انصارالحسین(ع) مصمم در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در رزمایش کمک مؤمنانه است، گفت: در کل کشور سپاه این مسئولیت را پذیرفته که به عنوان قائم مقام استاندارها ورود پیدا کند تا بتواند رزمایش سراسری کمک مؤمنانه با خدمت مؤمنانه را انجام دهد.

سردار فرجی اظهار کرد: این رزمایش سراسری که از امروز شروع شده به منظور حمایت از نیازمندان و کسانی است که در پی شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند.

وی با بیان اینکه از قبل عید بسته های غذایی به ارزش ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان نیز بین مردم توزیع شده است، گفت: سپاه انصارالحسین(ع) در راستای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا، در تعامل با دستگاه‌های اجرایی و تشکیل بانک اطلاعاتی جامع و دقیق، در حال انجام وظیفه و خدمت رسانی است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه در این طرح سه مرحله را دنبال می‌کنیم، اظهار داشت: مرحله اول این طرح، جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی، مرحله بعدی، شناسایی افراد نیازمند و در مرحله آخر که بسیار مهم است، توزیع عادلانه کمک‌ها است، تا با هماهنگی که با مجموعه مدیریت استان وجود دارد، شاهد یک خدمت مومنانه باشیم.

وی در پایان ابراز داشت: شماره حساب ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ و شماره‌کارت ۵۸۹۲۱۰۱۲۱۴۴۸۵۲۰۹ بانک سپه، از سوی سازمان بسیج مستضعفین به این موضوع اختصاص یافته است و آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم عزیز می‌باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha