جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار فرجی

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین علیه‌السلام گفت: نباید غافل شد که دشمن از ویروس کرونا اهداف امنیتی و سیاسی را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین علیه‌السلام استان همدان، ظهر امروز در آیین آغاز به کار چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه به همت هیئت رزمندگان ثارالله همدان اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی، طرحی مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی همدان، بسیج سازندگی و جمعیت هلال احمر استان با موفقیت در سطح استان برگزار شد

وی افزود: به دلیل همکاری و مساعدت مردم همدان ورودی به بیمارستان و بستری شدن کاهش رسیده است و از 1400 به زیر 400 نفر رسیده و امیدواریم با ریشه‌کن شدن این ویروس به روال زندگی عادی مردم برگردیم و از این دل‌تنگی برای هیئت رهایی پیدا کنیم.

سردار فرجی خاطرنشان کرد: پیوست طرح شهید سلیمانی کمک‌های مؤمنانه است که امروز هیئت رزمندگان کار بزرگی انجام داد و توانست تعدادی از خانواده‌های نیازمند را در این شرایط سخت اقتصادی سر پا نگه دارد.

وی ادامه داد: در همدان روستاهای بسیاری داریم که محروم هستند یا خانواده‌های نیازمندی در آن زندگی می‌کنند که خوشبختانه این هیئت در این موضوع ورود کرده است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین علیه‌السلام با بیان اینکه دشمن در پی آن است که از وجود کرونا ما را به چالش بکشد، گفت: باید مراقبت کنید همانطور که در8 سال دفاع مقدس و 4 دهه مقاومت کردیم باید به جنگ با کرونا برویم و آن را شکست دهیم.

وی افزود: ماجرای ویروس کرونا در حال تبدیل شدن به یک موضوع سیاسی، نظامی و امنیتی تبدیل شده است غرب و آمریکا با وجود مشکلات فراوان خود در حال پیگیری موضوع ایران اسلامی هستند لذا نباید غافل شد که دشمن از ویروس کرونا اهداف امنیتی و سیاسی را دنبال می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین علیه‌السلام استان همدان با بیان اینکه کرونا ابزاری در دست دشمن شده است، عنوان کرد: دشمن خود در حال نابودی است و در آتش می‌سوزد اما باز بر فشار اصرار دارد.

وی  با بیان اینکه این ویروس به صورت طبیعی وارد کشور نشد، تأکید کرد: با تلاش جهادی جوانان این کشور موفق به مدیریت ویروس کرونا در سطح کشور شدیم؛ در طول تاریخ معصومین و ائمه اطهار نیز همیشه در کمک رسانی پیش قراول بودند.

سردار فرجی ادامه داد: این رزمایش در طول تاریخ نظیر ندارد و در سال جهش تولید حمایت از کارگر ایرانی اتفاق افتاد و تمام محصولات تولید داخل بود و اجناس ایرانی استفاده شد.

وی تصریح کرد: این رزمایش فقط با توصیه رهبری انجام شد و سخنان ایشان چنین صحنه های بی نظیری را رقم زد و بسیج هم بعنوان فراگیرترین دستگاه اقدام کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین علیه‌السلام استان همدان با اشاره به کمک های خیرین افزود:در مرحله اول  دو میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان در ۸۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان پخش شد و این کار تنها با کار جهادی و بسیج است که امکان پذیر است چرا  که بسیج یک  بعدی نیست و در ابعاد مختلف فعالیت دارد.

وی اضافه کرد: دشمن به شدت دنبال این است که امید را از مردم بگیرد لذا نباید در زمین دشمن بازی کرد باید همه تلاش خود را به کار بگیریم که مردم به نظام امیدوار باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha