شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ برگزاری جلسه شورای تبلیغ استان همدان با موضوع آغاز به کار کلینیک ناصرین

حوزه/ جانشین سپاه انصارالحسین با اعلام آمادگی سپاه پاسداران برای حضور در کلینیک ناصرین، گفت: ما پاسدار انقلاب هستیم و لذا برای این روز ها آماده خدمت رسانی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار مهدی فرجی عصر پنج شنبه در جلسه شورای تبلیغ استان همدان، با اشاره به اجرای طرح ناصرین، اظهار داشت: از اوایل انقلاب چنین طرح هایی به شکل ها و نام های مختلف اجرا شده و همچنان نیز ادامه دارد.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) با تاکید بر اینکه این طرح به علت حضور روحانیت از حساسیت بیشتری برخوردار است، گفت: فعالیت در این حوزه دارای ظرافت‌های بسیاری است که باید مراقب باشیم تا کوچک ترین اشتباه صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه در کنار جامعه مردان، باید به مشکلات بانوان بزهکار هم رسیدگی شود، ابراز کرد: برای به دست آوردن نتیجه بهتر باید شرح وظایف دقیق سازمان ها و نهادهای مختلف در این کلینیک تشریح شود.

سردار فرجی با اعلام آمادگی سپاه پاسداران برای حضور در کلینیک ناصرین، مطرح کرد: ما پاسدار انقلاب هستیم و لذا برای این روز ها آماده خدمت رسانی هستیم.

وی تصریح کرد: در عرصه مشارکت های مردمی در استان همدان با محوریت حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، در این مدت تحول خوبی صورت گرفته است و باید این اقدامات مستمر باشد.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه شخصیت روحانیون حاضر در این کلینیک و توانایی آنها در ارتباط گیری، بسیار مهم است، ابراز داشت: شهید چیت سازیان هر زمان که از جبهه به مرخصی می آمد با حضور در مناطق مختلف همدان، با افرادی که در قهوه خانه و مناطق مختلف بودند به صحبت مشغول می شد و آن ها را برای دفاع از نظام و اسلام دعوت می کرد.

وی با اشاره به اینکه بعضی از این افراد حتی در هفته های اول حضور در جبهه نمی توانستند نماز بخوانند، گفت: شهید چیت سازیان با توانایی خود در برقراری ارتباط با این افراد، توانست شهدا، آزادگان و جانبازان بسیاری را تربیت کند.

سردار فرجی در پایان با اشاره به ظرفیت گروه های جهادی، یادآور شد: آنچه در توان ما هست برای رسیدن به نتیجه مطلوب، به کار خواهیم گرفت و انجام خواهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha