پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر /  اجتماع سلیمانی در همدان

حوزه/ با حضور پرشور و کم نظیر مردم و هئیت های فاطمی همدان و با سخنرانی یکی از فرماندهان حشد الشعبی و مداحی حاج میثم مطیعی، اجتماع «سلیمانی ها» در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، شب گذشته با حضور پرشور و کم نظیر مردم و هئیت های فاطمی همدان، و با سخنرانی یکی از فرماندهان حشدالشعبی و مداحی حاج میثم مطیعی، اجتماع سلیمانی ها در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم، مجری برنامه با جملاتی به زبان عربی بر وحدت بین دو کشور عراق و ایران تاکید و خواسته هر دو کشور را خروج نیروهای آمریکایی از منطقه عنوان کرد.

سپس حجت الاسلام سید حمید حسینی از فرماندهان حشد الشعبی عراق پشت تریبون رفت و با بیان اینکه اگر حاج قاسم نبود، معلوم نبود امروز ما در چه وضعیتی قرار داشتیم، خاطر نشان کرد: همه مردم عراق مدیون حاج قاسم هستند.

وی با تاکید بر اینکه افتخار بنده این است که حاج قاسم سلیمانی فرمانده ام بوده است، یادآور شد: شهید سلیمانی مدیر پشت میز نشین نبود، بلکه شخصا به فرماندهان و سربازان آموزش می داد و بسیاری از روزها نزدیک به 20 ساعت مشغول فعالیت بود.

این فرمانده جشد الشعبی عراق در ادامه با بیان اینکه نباید بین دو کشور ایران و عراق خلاء ایجاد شود، ابراز داشت: دشمن بداند که هیچ گاه نمی تواند در برابر مکتب حاج قاسم و آیت الله العظمی خامنه ای بایستد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه این صحبت ها در عراق هم منتشر خواهد شد جملاتی را در وصف حاج قاسم سلمیانی و رشادت های این فرمانده بزرگ به زبان عربی بیان کرد.

پس از حجت الاسلام حسینی، حاج میثم مطیعی از مداحان اهل بیت(ع) مرثیه سرایی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، امام جمعه همدان، سردار فرجی جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان و از همرزمان شهید سلیمانی نیز از حاضران در این جلسه بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha