شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار با سردارفرجی/همدان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: بانوان طلبه در کنار تحصیل و تدریس و رسیدگی به امور خانوادگی، نیروهای جهادی و انقلابی جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ام کلثوم امیدی به همراه مشاور برون سازمانی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان در دیدار با سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در محل فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) با عرض تسلیت رحلت عالم پارسا، آیت الله سید رضا فاضلیان، گفت: قوام حوزه های علمیه به وجود و حضور عالمان باتقوایی چون ایشان است.

وی در ادامه بیان داشت: حوزه های علمیه خواهران استان همدان با تربیت نیروی فاضله و مؤمنه توانسته است نیروهای جهادی و انقلابی را به جامعه تقدیم کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان همچنین تصریح کرد: بانوان طلبه در کنار تحصیل، تدریس، رسیدگی به خانواده و تربیت نسل انقلابی، به تبلیغ نیز می پردازند و هر آنچه از از علوم دینی را آموخته اند، متناسب با نیاز مخاطبین و جامعه ارائه می دهند.

وی با اشاره به ایام شیوع کرونا که تبلیغ چهره به چهره مقدور نمی باشد، افزود: طلاب خواهر در این اوضاع، در راستای مقابله با ویروس کرونا با حضور در بیمارستان ها به عنوان نیروی کمکی، در آرامستان ها به عنوان غسال اموات کرونایی بانوان، در کارگاه ها و قرارگاه های جهادی شخصی و مردمی با دوخت ماسک، لباس بیمارستانی و غیره به انجام تکالیف انسانی خود می پردازند و بر این امر واقف هستند که طلبه با نیت خالص خود باید در هر شرایطی و موقعیتی که به او نیاز است حاضر و آماده خدمت باشد.

در ادامه سردار مهدی فرجی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، از خدمات حوزه های علمیه خواهران تقدیر و تشکر کرد و درخواست کرد که توان بیشتری در این راه صرف گردد تا نتایج بسیار عالی تری کسب شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha