پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
برقراری

حوزه/ امام جمعه ملایر گفت: آیت الله فاضلیان همچون پدری مهربان برای مردم ملایر بود و لذا مردم نیز به پاس قدردانی از خدمات ایشان، هر شب در یکی از مساجد شهر با حفظ کامل پروتکل‌های بهداشتی پس از پایان نماز جماعت، مجلس یادبودی را برگزار می‌کنند و این مراسم تا اربعین رحلت این عالم ربانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمد باقر برقراری، شب گذشته در مراسم بزرگداشت آیت الله فاضلیان، با اشاره به حضور خود در شهرستان ملایر، اظهار داشت: در طول نزدیک به ۵ سالی که خدمت آیت الله فاضلیان در ملایر بودم این افتخار نصیبم شده بود که همسایه دیوار به دیوار ایشان باشم و در مناسبت ها و ایام مختلف از وجود ایشان استفاده می کردیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان ملایر با تقدیم ۱۱۰۰ شهید در راه حفظ اسلام و حاکمیت اسلام دارای جایگاه و نقش مهمی در تاریخ انقلاب است، گفت: این تعداد برای یک شهرستان بسیار قابل توجه است و نشان دهنده حضور معلمان و عالمان بزرگی بوده که توانسته اند اینچنین انسان‌های بزرگی را تربیت کنند.

امام جمعه ملایر، آیت الله فاضلیان را یک معلم نمونه و اسوه کامل دانست و مطرح کرد: منش و رفتار ایشان نشان دهنده آن بود که آیت الله فاضلیان به درستی در مکتب اهل بیت(ع) به درجات عالی رسیده بود.

وی افزود: اگر در یک جمله بخواهیم ایشان را توصیف کنیم بهترین عبارت این است که بگوییم "هر چه خوبان همه دارند، آیت الله فاضلیان به تنهایی داشت".

حجت الاسلام برقراری،  این عالم ربانی را تکیه گاهی محکم برای همه مردم شهرستان ملایر توصیف کرد و گفت: آیت الله فاضلیان نه تنها در حوزه به عنوان استادی فرزانه به فعالیت مشغول بود، که در جامعه و در عرصه‌های مختلف و بین اقشار گوناگون محبوب دل‌ها بود.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب برای این عالم ربانی، خاطر نشان کرد: ایشان همچون پدری مهربان برای مردم ملایر بود و لذا مردم نیز به پاس قدردانی از خدمات آیت الله فاضلیان، هر شب در یکی از مساجد شهر با حفظ کامل پروتکل‌های بهداشتی پس از پایان نماز جماعت، مجلس یادبودی را برگزار می‌کنند و این مراسم تا اربعین رحلت این عالم ربانی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha