پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار با خانواده شهدای سلامت/همدان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: تکریم شهدا در واقع تکریم نظام اسلامی است، هر چند کسی که شهید است، به جایی رسیده که نیازی به تکریم بندگان خاکی ندارد زیرا آنان به پروردگار و اولیای خود بسیار نزدیک شده اند و ما هستیم که نیازمند شفاعت آنها در روز قیامت هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ام کلثوم امیدی برای عرض تسلیت به خانواده های شهدای مدافع سلامت استان همدان، «سیده زهرا موسوی» و «بانو گلنار قیامتی» در منزل ایشان حضور پیدا کرد و گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است.

وی در ادامه بیان داشت: تکریم شهدا در واقع تکریم  نظام اسلامی است، هر چند کسی که شهید است، به جایی رسیده که نیازی به تکریم بندگان خاکی ندارد زیرا آنان به پروردگار و اولیاء خود بسیار نزدیک شده اند و ما هستیم که نیازمند شفاعت آنها در روز قیامت هستیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به مقام شامخ این عزیزان «که آنان زنده هستند و در نزد خداوند روزی می خورند»، خاطرنشان کرد: اینجانب از طرف طلاب، اساتید و مدیران حوزه های علمیه خواهران در سراسر استان به خانواده محترم این عزیزان عرض تسلیت دارم و همگی ما قدردان زحمات این شهیدان ملکوتی هستیم زیرا که هر دو شهیده بزرگوار با مجاهدت های شهادت گونه خود همنشین با پرستار دشت نینوا حضرت زینب کبری(س) هستند.

وی همچنین افزود: آنچه امروز در برابر تلاش های خستگی ناپذیر کادر درمانی وظیفه ما است، رعایت تمام و کمال پروتکل های بهداشتی و مطیع کامل دستورات ستاد ملی کرونا است.

خانم امیدی با تأکید بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی توسط عموم مردم، گفت: طلاب جهادگر مدارس علمیه استان همدان نیز از ابتدای شیوع بیماری کرونا در همه شرایط حساس در کنار کادر درمانی بوده اند و خواهند بود و تا ریشه کن شدن این بیماری منحوس دست از مجاهدت نخواهند کشید.

گفتنی است، سیده زهرا موسوی و بانو گلنار قیامتی هر دو از پرسنل های دلسوز بیمارستان های شهر همدان بوده اند که بر اثر بیماری کرونا و حین خدمت آسمانی شده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha