جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار با دکترفلاحی/همدان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به تلاش های مجلس شورای اسلامی در احقاق حقوق زنان، گفت: انتظار می رود که مجلس تلاش بیشتری در راستای قانونگذاری برای زنان جامعه بویژه بانوان خانه دار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، ام کلثوم امیدی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به حضور این استاد حوزه و دانشگاه در مجلس، بیان کرد: زنان به لحاظ کمی نیمی از جامعه را تشکیل می دهند و تربیت کننده ی نیم دیگر نیز می باشند، بنابراین بزرگترین نقش تربیتی یک جامعه را بر عهده دارند تا بتوانند نیروهای کارآمد و مفید برای یک اجتماع تحویل دهند و اگر دچار انحراف شوند،جامعه به انحطاط کشیده می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به تلاش های مجلس شورای اسلامی در احقاق حقوق زنان، افزود: انتظار می رود که مجلس تلاش بیشتری در راستای قانونگذاری برای زنان جامعه بویژه بانوان خانه دار داشته باشد.

وی اظهار کرد: یکی از موانع بزرگ بر سر راه موفقیت بانوان طلبه و حوزه های علمیه خواهران عدم تثبیت جایگاه واقعی آنان است که این امر علاوه بر تلاش و کوشش خود طلاب خواهر و نهادهای حوزوی بانوان، نیازمند توجه جدی مسئولان کشوری و استانی می باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha