پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دومین نشست برخط/همدان

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان از برگزاری دومین نشست‌ اخلاقی آنلاین، در سال تحصیلی ۱۴۰۰ـ۱۳۹۹ با عنوان «منشور پیدا و پنهان در زندگی طلبگی» خبر داد.

مریم جان جان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به برگزاری دومین نشست برخط اخلاقی از سلسله نشست‌های «منشور پیدا و پنهان در زندگی طلبگی»، گفت: با توجه به شیوع موج سوم بیماری کرونا و عدم برگزاری جلسات اخلاق حضوری در مدارس و لزوم برگزاری این جلسات در رشد معنوی و تهذیبی طلاب، در ادامه برگزاری سلسله نشست های اخلاقی برخط، دومین جلسه آن با حضور سخنران کشوری حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در تاریخ دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰ صبح از طریق لینک live.whc.ir/Hamedan برای کلیه طلاب، مبلغین، دانش آموختگان و غیره در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: طلاب علوم دینی باید در گفتار و رفتار، مسلک و روش زندگی خود الگو باشند و بدین منظور آگاهی از آداب و اخلاق طلبگی، شناخت خود و جامعه، مسئولیت خطیر عنوان طلبگی که لباس سربازی امام زمان(عج) است، از اقتضائاتی است که متولیان حوزه های علمیه و مربیان تعلیم و تربیت باید به آن توجه کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان افزود: رسالت حوزه علمیه پرورش دانشمندان مهذب و پاسداران مرزهای حقیقت و معنویت است، رسالتی که در هیچ کجای عالم نمی توان ارزش و اهمیت آن را یافت زیرا در راستای نشر معارف والای دین و اهل بیت(ع) است.

وی تصریح کرد: از دیرباز اهمیت بعد اخلاقی و تهذیبی و پرورش روحی و معنوی طلاب مورد اهتمام علما بوده و هست که برگزاری سلسله نشست های برخط اخلاقی منشور پیدا و پنهان نیز گامی است در جهت رشد جامع طلاب و عملیاتی کردن رسالت حوزه های علمیه.

خانم جان جان در پایان با اشاره به مخاطبین این نشست که طلاب، مبلغین، دانش آموختگان و غیره در سراسر کشور هستند، افزود: با هماهنگی فناوری اطلاعات مرکز مدیریت، بستر استفاده همه طلاب از این نشست ها فراهم شده و از همه فعالان فرهنگی عرصه خدمت در مکتب امام زمان(عج) درخواست می شود، اطلاع رسانی های گسترده جهت حضور حداکثری و بهره مندی از مباحث مطرح شده در این نشست را فراهم کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha