پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه

حوزه / دبیر کارگروه طلاب دفتر نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای برقراری ارتباط مستمر با طلاب و شنیدن درد دل‌ها، مشکلات و همچنین ایده‌های آنان، نشست نماینده مردم همدان در مجلس و طلاب از طریق فضای مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد زهرایی شمس دبیر کارگروه طلاب و حوزه دفتر حجت الاسلام‌والمسلمین فلاحی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی امکان برگزاری جلسات حضوری را سخت کرده است، اظهار داشت: به همت تیم رسانه ای دفتر و در راستای لزوم برقراری ارتباط مستمر با طلاب و شنیدن درد دل‌ها، مشکلات و همچنین ایده‌های روحانیون محترم، نشست صمیمی در فضای مجازی با حضور نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و طلاب در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه در مدت ۹ ماه گذشته در چندین نوبت این ارتباط توسط دفتر در همین بستر برگزار شده است، گفت: طلاب جهت ارتباط مستقیم تصویری و در میان گذاشتن مسائل و مشکلات با نماینده خود در مجلس شورای اسلامی می‌توانند با ورود به کانال ارتباطی به آدرس eitaa.com/Vebeinar_Tollab در پیام رسان ایتا از زمان و نحوه تشکیل جلسات مطلع شوند.

دبیر کارگروه طلاب دفتر نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه ظرفیت اعضا حاضر در این نشست محدود می‌باشد، مطرح کرد: در این جلسه پذیرای ۳۰ نفر از طلاب که در کانال فوق ثبت نام کرده باشند خواهیم بود و ان‌شاءالله در جلسات بعدی با تعداد نفرات بیشتر این نشست برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: کارگروه طلاب دفتر حجت الاسلام والمسلمین فلاحی همه روزه پذیرای نقدها و نظرات روحانیون عزیز است و در کنار برگزاری اینگونه جلسات، طلاب می‌توانند با مراجعه به دفتر و همچنین فضای مجازی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود بپردازند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha